Friday = fridag

Japp, fredagar är lediga dagen. Var som vanligt på gymmet imorse och körde på. Jag känner mig som tur är fortfarande motiverad inför Beach 2009! Kom och tänka på att jag inte har gått i skolan på fredagar sedan jag började på Berkeley. Vi får ju göra våra egna scheman och jag har gått och blivit bortskämd med 3 dagars helger. Kommer bli svårt att gå tillbaka till 5 dagars veckor när det väl sker. Men det dröjer ju ett tag till tills jag graduate så än så länge är friday fridag!

Var en sväng ute i Brooklyn hos Jeff på eftermiddagen. Har inte sett honom sen innan jul så det kändes som om det var dags nu. Always a pleasure.

Helgen står inför dörren och jag har planer: att tag dagarna lite som de kommer. Ganska bra plan om jag får säga så själv. Ska i och för sig till Johanna imorgon och laga mat till henne. Hon ligger sjuk i influensa och jag vill ta hand om henne, så det minsta jag kan göra är att laga lite soppa till henne. Hoppas bara att hon inte får matförgiftning on top of everything. Det vore kanske inte jätte bra, men jag ska göra mitt bästa :)

Vill uppmärksamma att det är lite tunnt på kommentarsfronten, men jag ska inte säga mer än så. Ni kommer när ni vill och när ni har tid. Jag finns här ändå, och skriver för mig själv om inte annat. Det är ju nästan det bästa med att blogga i alla fall.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är en god människa som ställer upp för dina vänner. Se bara till att du inte blir smittad av Johanna, vore inte så roligt för dig att blir sängliggande.

Njut av livet och att du är frisk, det brukar vara det man önksar sig mest när man ligger ner bäddad.

Kram

2009-01-31 @ 15:21:56

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0