Back to Balance!

Ja, nu har jag ju kommit hem igen och då är det dags att börja blogga igen. Hemma i Sverige har det inte känts lockande alls. Visst bloggar jag mycket för egen skull men mycket är för er där hemma också och medan jag var hemma så hade ni ju mig och behövde således inte vända er till bloggen! Men nu är vi igång igen.

Vilket jullov det har varit. Underbart vore ett understatement. Jag fick träffa familjen och hela tjocka släkten. Jag fick lite snö och kyla. Jag fick äta god mat och gott godis. Träffade vänner gjorde jag. Hade en mys-jul och ett mini-party på nyår. Har haft många kvällar framför brasan. Ja, ni hör själva. Det finns inte något jag saknar. Eller det tar jag tillbaka. Jag saknar redan familjen, fan, den här gången var det tufft att åka. Vet egentligen inte varför, jag längtade ändå tillbaka till NY, men det var kanske för att julen var så fin och nu är det lixom direkt tillbaka till vardagen. Pang Bom!

Ligger här i sängen och klockan är kvart i 5. Somnade redan vid 7 igår kväll så längre än så här kunde jag inte sova. Jetlag bråkar med mig, men ikväll ska jag verkligen försöka vara uppe längre så att jag kommer in i rätt rytm. Ska ta mig igenom första dagen i skolan bara!

Xoxo

Kommentarer
Postat av: mumin

...good to have you back where you belong...and soon I too will join the rank, and then we all get back to our proper blogg partys...although El Professore seems to be having technical difficulties, of which he how ever does not seem to have a clue..hm...SO..if El Prof happens to look this way...shape up please, or you'll soon find yourself forgotten...njah, actually that would never happen, as we still love him just as much as ever...he'll just miss out on a hell of a lot of dialogue, on which we all know he thrives...



...and yes parting is hard, but you'll be back here before you know it...so cheer up and hit those books running...



...today My and myself and about a thousend russian speaking people, did the Vasa Skeppet.

Boy was it interesting, and so differen from when I saw it soon after it had been put out on display,and then we did the last bit of shopping for me, kids and electrical stuff, so now I only need to add a few food related pieces from My's store, and I am done, and hopefully within allowed weight limits...I'll let you know once I return...



Back soon.

Love!

Mumin and My.

2009-01-06 @ 17:18:19
Postat av: Göran

Hi!

Nice to hear from you!

I have something wrongely wrong with the blogg and I tried to see if it´s okay now!!?

I´m about to read for my girls and will check in later...

Favvo farbror´n!

2009-01-06 @ 20:00:57
Postat av: din enda faster

Hej kul att höra från dig igen och välkommen tillbaka. Tråkigt att vi inte fick träffa dig lite mera men bättre lycka nästa gång.

Köpte du något halsband av K eller? Jag är lite sugen på örhängena som låg hos din mamma men jag tyckte att dom var lite dyra så jag har inte bestämt mig ännu.

Hoppas att det känns bra att komma em igen och att det går bra för dig även detta år, jag känner på mig att det kommer att bli ett bra år gör inte du det. Vi hörs.

kram från din enda faster

2009-01-07 @ 14:59:58
Postat av: El Diva!

Hej hej!

Det är kul att vara tillbaka. Och visst känner jag också att 2009 kommer att bli ett topp år. Nya spännande saker att se fram emot :)

Här regnar det idag och det gör inte tillbaka gången till vardagen lättare men jag ska snart palla mig iväg och träna så lite ljus finns allt.

Kram på er!

2009-01-07 @ 17:05:03
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0