And another week goes by...


New York igår (fast tänk ännu mer snö storm)

Shit, jag har redan varit tillbaka i en vecka. Tiden går allt annat än långsamt, och jag tycker att jag har hunnit med en hel del. Skolan drog igång, besökte Ikea i fredags (köpte med mig lax och köttbullar till P), var ute på stan i snöovädret hela dagen igår, och idag blir det en hemma-dag med plugg. Ni skulle ha sätt vädret igår. Inte nog med att det snöade, det blåste så det var kallt som f*n och snön piskade i ansiktet. Verkligen kul. Men vi hann ändå med en sväng till Brooklyn, Union Square och Columbus Cirlce. Trevlig dag!

Jag har också kommit igång med min hård träning. Pass varje dag med variation från löpning, spinning, kick boxning och cirkelträning. Nu jäklar ska här kommas i form. Var på ett spinning pass imorse och har typ redan ont i rumpan, Och skojja inte att jag har träningsvärk i ALLA muskler. Men det har jag hört hör till :)

Hur har er helg varit? Och hur ser kommande vecka ut? MIn blir förhoppningsvis ganska lugn med skola, jobb, plugg och träning. Inget annat hard core står på schemat än, men det kan ju snabbt ändras. Nu ska jag luncha och sen plugga. So long!

XoXo


Kommentarer
Postat av: din enda faster

Gud vad du är duktig tycker jag, kul att ni har snö för det har inte vi kan jag säga tråkigt nu är det mörkt och trist igen. Denna vecka som kommer är inte rolig för jag är i och för sig ledig måndag sedan jobbar jag kvällar hela veckan och det är ingen hit kan jag säga. Så det är bara att bita ihop, jag har pratat med min chef men han vill inte riktigt prata om detta men jag ska på honom igen för jag har med mitt nya schema nästan bara fått kvällar och det orkar inte jag med.

Ha en trevlig vecka så hörs vi.

kram från din enda faster

2009-01-11 @ 19:38:10
Postat av: din enda faster

Gud vad du är duktig tycker jag, kul att ni har snö för det har inte vi kan jag säga tråkigt nu är det mörkt och trist igen. Denna vecka som kommer är inte rolig för jag är i och för sig ledig måndag sedan jobbar jag kvällar hela veckan och det är ingen hit kan jag säga. Så det är bara att bita ihop, jag har pratat med min chef men han vill inte riktigt prata om detta men jag ska på honom igen för jag har med mitt nya schema nästan bara fått kvällar och det orkar inte jag med.

Ha en trevlig vecka så hörs vi.

kram från din enda faster

2009-01-11 @ 19:38:39
Postat av: El Diva!

Nää det är klart att man vill vara ledig på kvällarna, själv har jag bara en kvällsklass den här terminen, eller egentligen halva terminen, så jag ska väl inte klaga. Men va tuff bara. Jag hejjar på dig!

Kram

2009-01-11 @ 21:11:44
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Farmor

Ja nu har Mumin åkt o det är väldigt tyst o stilla,dessutom så har jag fel på tv, men igår så såg jag mamma mia o filmen som Kjell filmade när vi var i staterna förra gången,det var jätte kil att se o komma ihåg vad vi gjorde.Sedan såg jag för första gången att Solveig o jag har väldiga likheter i profil,särskilt hakan.

Ja nu börjar vardagen här också,ska hämta Thea i morgon o Julia på tisdag o jobba resten av veckan.

Få se om vi får snön hit för nu har vi knappt något.

Kära hälsningar.

2009-01-11 @ 21:22:44
Postat av: Kerstin

Vilket väder ni har, ser lite härligt ut. Här är det just nu lite geggigt, jag gick längs Norr mälarsstrand på lunchen, belv helt nedstängt bak på byxorna.Du vet jag samlar steg,minst 14000 på en dag.

Kram K

2009-01-12 @ 11:59:06
Postat av: El Diva!

Moster, du ar skit bra! Och nu kan vi ju peppa varandra. Keep up the good work!

Farmor: det ar roligt att du ser likheter som jag har sett ett tag. har har vardagen startat nu ocksa. Tankte att jag skulle ringa Mumin ikvall for att se om hon har kommit hem ordentligt.

Kram pa er!

2009-01-12 @ 17:23:33
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: mormor

Vilken vacker bild. Ser mysigt ut fast kallt burr!!!!.

Helgen var lika lång som vanligt trist, gråmulet och flera plusgrader. Det är tur att det är så mycket vintersport på TV (ögonen får i alla fall lite motion)resten av kroppen skall vi inte tala om. (då gör jag inte det).

Jag måste bättra mig.

Kramar

2009-01-12 @ 17:44:11

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0