Vintage är en vinnare!

Vilken härlig dag det var igår. Bra lektion, bra dag på jobbet och en underbar tripp till Brooklyn. Träffade vänner och vintage shoppade, och fyndade så att det stod härliga till. Hade inte förväntat mig att köpa något alls (jag har ju inte shoppat sen... aldrig känns det som) men igår hittade jag pang- grejor om ni frågar mig.


Kornblå kofta från Ralph Lauren


Armband




Big ring




Den egentliga anledningen till min obeskrivliga lycka: Ett par ÄKTA YSL solglasögon. Hur glad kan man inte bli. Helt nyinlämnade på affären och jag (JAG!) grabbade dem först!
Ren, skär lycka!


Åhh är de inte fina?

Nu: ut och glassa i solen :)

XoXo

Kommentarer
Postat av: mumin

...jag vill ha koftan...vrålsnygg...resten passar nog dig better...

It was fun Skyp-type with you today...and oh, please give me the exact dates for your little mini trip...

...I am still not really up for blogging...cause by the time the little one goes home, I am pretty peetered out...or more like a balloon...phhhew with a slow leak...minus sound of course...

...still lots and lots of snow up here,oh yeah and ice... although there's a promise of real Spring temps for this week-end...can't wait...and listen to this, I am actually thinking of joining some kind of body work out group...much much needed...but don'r get too excited yet...so far it's just an inkling of an idea...always feels good this late in the evening for some reason, and after our bullbak today, when waaay waaay too many bullar ended up in me, or rather on me I think...so no deep stuff, and no replys to any ols stuff either...

Just lots of Mid Winter Love.

2009-02-07 @ 00:34:24
Postat av: Liza

Va fina grejer love. Glajjorna är ju gryma!

Dit få du ta mig nästa gång.



Älskar!

2009-02-07 @ 13:48:18
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Göran

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihh!!

Vilka shyssta glajjor, men jag håller med Mumin att de nog passar dig bäst!!?

Hoppas att priset var rätt för dessa kläder och attributen för jag har en känsla av att Yngve Sven Larsson-grejer inte är de allra biligaste prytlarna på marknaden!?

Skönt för Mumin om vädret blir bättre snart så man slipper höra hennes gnällande hela tiden...



Puss och kram!

Favvo farbror´n!

2009-02-07 @ 14:35:27
Postat av: mumin

...vilket gnäll..I have not gnällt..and for your info, it's Yves Saint Laurant glajjor...not some sappy little swedish lantlolla ,som i Svea går för designer..pfft..stay with the times for Gods sake, old man...



...by the way, while changing over my computers, somehow Unique and Liza with a Z got lost, so please post them here, so I can move them over to my favs..OK..thanks

Mille Hugs.

2009-02-07 @ 19:06:21
Postat av: mumin

...sorry to be here again, but just copied Liza from her answer, so now I am only missing U..

2009-02-07 @ 19:16:02
Postat av: El Diva!

http://unique.today.com

2009-02-07 @ 19:49:13
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Göran

For Mumins information, Yngve Sven Larsson is my swedish word for YSL nuclehead!!

2009-02-07 @ 23:53:11

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0