Valentines Day!


Hjärtan
, kärlek, rosor, och nallebjörnar är i stort sätt det enda man ser i New York idag. Tror att varenda cm är täckt med något rosa gulligt och röda hjärtan. Joo visst kan det vara lite fint, men shit vad mycket pengar som mjölkas just idag. Men men vill folk vara kära och köpgiriga så är det inte mig emot. Jag står lite utanför det hela.

Igår kväll spelades det bowling följt av en fika. Jag som alltid har varit relativt bra på bowling var skit dålig igår. Alltså riktigt kass, men så länge man umgås med underbara vänner så spelar det inte så stor roll, även om tävlingsmänniskan i mig tyckte att det var lite jobbigt! Vi har bestämmt att vi ska göra det lite oftare. Det är himla kul att bowla. Ikväll ska vi ut och göra stan och kanske snappa upp ett och annat alla hjärtans dag- ragg. Nää, kanske inte, men ut ska vi och jag känner mig taggad till tusen. Om jag kommer ihåg ska jag ta massa bilder, men det är inget löfte.

Nu ska jag faktiskt ta en tupplur, känner mig jätte trött. Har i och för sig varit ute på en mega prommis uppe i parken på förmiddagen, så det kanske inte är så konstigt. Shit va jag har saknat parken och känner att den enda nackdelen med att bo där jag bor nu är att det är längre att ta sig dit. Men jag var i alla fall där idag och fick mig en redig dos. 

Har inga planer för imorgon med reservation för en bakis dag. Ska kanske gå och handla, men det är typ det. Vi är ju lediga på måndag också så jag känner ingen press att hinna uträtta allt just imorgon! Hur ser er helg ut? Hur var Valentines day för er?

XoXo   

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Nu är det söndag igen, helgerna går fort. Liza åkte precis iväg till jobbet.

Vi är hundvakt, åt Lexi och Demi, mysigt men också en del pyssel.

Jag ska bara ta det lugnt idag, har nämligen så ont i rygg och nacke av all min gång, 17000 steg på väg hem i fredags satte sina spår.

Men nu har jag köpt nya skor.......gissa vilka... just det ,massaj skor, som är runda under. Hade absolut inte tänkt köpa dem, lite för fula för mig, men jag gick på allt försäljningssnack, kanske för att jag hade så ont.Och jag måste erkänna de är väldigt sköna, och de som jag köpte är faktiskt inte så väldigt fula.

Jag återkommer med rapport om hur det är att gå längre sträckor i dem.

Stor kram till dig

från K

2009-02-15 @ 09:45:05
Postat av: Mamma

Alla hjärtansdag inleddes med ett besök på Liljevals för att titta på Vårsalongen. Alltid roligt att se men det finns en hel del mörk konst och konstverk, inte precis vårkänslor. Sedan tog vi färjar från Djurgården till Slussen och åt en härlig lunch i Gamla Stan.

I dag söndag är det gråmullet och lite snö i luften men vi ska ta oss ut på en skridskor tur i alla fall.

Puss puss



P.s Kerstin, jag vill gärna veta hur det går med dina nya gå skor och jag hoppas att de blir bra så att du slipper all värk.

2009-02-15 @ 10:10:38

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0