Trötta fötter!


Aroma Espresso Bar

Vilken toppen dag jag har haft. Var på gymmet imorse, glömde bort tiden och fick sen stressa för att hinna möta upp S. Vi tog oss en prommenad i solen ner till East Village och fortsatte sedan ner till Soho. Där hoppade vi in på Apple store (där jag förövrigt blev hopplöst förälskad i den underbart snygga killen som hjälpte oss). Lunch intogs på mysiga Aroma Espresso Bar på West Houston. Sedan fortsatte prommenaden upp på 6th Avenue till Herald Square och sedan hem. Gått mycket och njutit av solen, det är min dag i korto! Vågar jag hoppas på att våren är here to stay?

Kvällen kommer att fyllas plugg, film och ost. Japp ost, jag har gått och blivit galen i ost. Har köpt både brie och den skrattande kossan och jag längtar till att bara få frossa. Det är min studiemotivation :) What ever works, right? Vi gör vad vi måste!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter verkligen som våren kommit till er. Det kan ju alltid bli ett och annat bakslag men inget som säker komma hålla i sig. Så det är bara att njuta för fullt. När jag tittat ur genom fönstret på kontoret ser jag ett fruset Riddarfjärd där sjöfåglarna samlas vid en spricka. Solen skiner och det är kallt med en snålblåst som biter bra i kinderna.

I kväll ska hela företaget till Oscars teatern där man ska kora "Årets Byrå" i olika kategorier. Vi är nominerade så vi får väl se vilken placerng vi får.

Puss puss!

2009-02-17 @ 15:19:22
Postat av: Mamma

Rapport från prisutdelningen på Årets Byrå. Vi blev Sveriges 3:e bästa event & kommunikationsbyrå vilket vi är mycket glada óch stolta över. Så nu är det bara att vässa oss ännu mer och ta 1:a platsen nästa år :-)

Puss puss!

2009-02-18 @ 11:01:36
Postat av: .

Grattis till den Fina placeringen :-)

2009-02-18 @ 12:30:53
Postat av: El Diva!

Ja verkligen, grattis till Imagine!

2009-02-19 @ 02:41:46
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0