Tisdag

  • Grattis till kronprinsessan och hennes blivande make! Det kommer sakerligen att bli ett dyrt kalas for stackars
       skattebetalare.
  • Idag kanns allt lite extra tungt att ta tag i, speciellt laxor och traning! Varfor ar det sa vissa dagar? Var ar energin?
  • Jag ar hungrig men kommer inte ata middag forrans om 5 timmar. Sa lange far jag knapra tuggummi (jippi!).
  • Idag saknar jag Sverige, speciellt mamma och pappa! Nu ar det bara lite drygt 4 1/2 manad kvar! Nedrakning pagar!



 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Älskling, vissa dagar känns bara så, men förhoppningsvis så vänder det fort:-)



Att inte äta något på 5 timmar låter inte som ett bra beslut, en banan el ngn annan frukt borde du ta.



Saknar o Längtar Jätte mkt efter dig oxå.



Puss Puss

2009-02-24 @ 22:38:22
Postat av: Göran

Håller med pappsen, äta bör man...

Visst kommer det att kosta oss skattebetalare, de pratar om att Dansk-bröllopet här om sistens kostade cirka 22 miljoner kronor eller mått!!!?

Nätt och lagom summa!!?

FF!

2009-02-25 @ 06:23:54
Postat av: Göran

Håller med pappsen, äta bör man...

Visst kommer det att kosta oss skattebetalare, de pratar om att Dansk-bröllopet här om sistens kostade cirka 22 miljoner kronor eller mått!!!?

Nätt och lagom summa!!?

FF!

2009-02-25 @ 06:24:24

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0