SuperBowl Sunday!

Japp, ikväll smäller det. Arizona Cardinals mot Pittsburgh i Tampa, FL. The biggest event of the year, SuperBowl 2009! Det bara måste man se. Vi ska förmodligen ner till en sportsbar på Union Sqaure/University Place. Har egentligen ingen aning om något av lagen eller vem som ska vinna men jag känner mig lite spänd.

Blev en lugn bio-kväll igår. The Wrestler valdes och sågs, och vilken film. Kanske inte något för den känsliga tittare en återigen en fantastisk prestation av den manliga huvudrollen, Mickey Rourke. Shit vilken comeback har gör i den här filmen. Själv trodde jag nog aldrig att vi skulle få se honom i en storfilm igen (han knarkade ju ner sig riktigt ordentligt) men here he is again!

Snart en ny vecka. Säkerligen lika vanlig och trist som den förra. Har svårt att rycka upp mig ur den här sörjan. Känns nästan lite deppigt, men jag ska försöka att undvika det spåret. Vore bara så trevligt om vi kunde få lite finare,varmare vår väder eller om något toppen kul kunde hända. Men å andra sidan så sitter vi väl alla i samma båt?

XoXo

 

Kommentarer
Postat av: emily

hoho, OM vi gör!

Kila ner till f12 o köp några balla skor, så ska du se att du får lite pirr i magen ;) fy va ytlig jag är. haha.

puss

2009-02-01 @ 22:44:31
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Göran

Go Cardinals!!



FF!

2009-02-02 @ 06:12:30
Postat av: favvo farbror´n

Typiskt, Pittsburg vann!!!

För er som är intresserade!?

Kram

FF!

2009-02-02 @ 09:33:09
Postat av: din enda faster

Jag kan inte komma in på ditt senaste innlägg men skriver här att det gick jätte bra att fira Farmor och det var roligt när vi satt och åt så ringde telefonen och det var El Proffesore med familj som sjöng och farmor höll upp telefonen så vi kunde alla runt bordet höra och det var jättekul och bra faktiskt.

Vi gjorde mat och farmor fick ta hand om dom små hon fick inte vara i köket på hela kvällen och fick sitta ner i lugn och ro och äta det var lite det som var meningen.

Familjen J och äldsta sonen W med flickvänn och dina kusiner det var jättetrevligt hela kvällen.

Hoppas ni inte har för mycket snö har hört på tv hur England har det och även ni vad jag försår men se det så här snart kommer våren och ljuset härligt att tänka så tycker jag.

kram från din enda faster

2009-02-03 @ 15:30:07
Postat av: Göran

Det som syrran skriver är sant, dvs. att det inte går att kommentera på det senaste inlägget!!

2009-02-04 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0