Scary day...

Fredagen den 13:e... spooky, eller kanske inte. Men den nya Fredagen den 13:e filmen har premiär idag. Själv kommer min fredag att vara ganska o-scary. Gymmat på morgonen, ska till farbror snart, handla fisk i chinatown till middagen och sen bowling ikväll. Vi laddar inför Valentins day imorgon. Då kommer vi att gå fullt ut, bara vi tjejor!

Vi är lediga på måndag så vi har en långhelg och inget att plugga. Det kan bli bra. Och det ska bli fint väder, så jag kommer definitivt att prommenera, fika och glassa i helgen. Det gör man ju inte varje dag. Och vi ska gå ut med de hemlösa hundarna imorgon igen. Det är ett hem för hemlösa, sjuka, misshandlade, och övergivna hundar (tror även att de har katter också). Vem som helst får komma dit och volontär-prommenera med dem. Man kan även adoptera hundarna om man vill. Och såklart donera pengar till hemmet. Vi gör våran good deed genom att prommenera dem och leka med dem.

Nu ska jag bege mig ut i solen och knalla ner till Union Square. Ska som sagt åka till farbror en sväng men sen ska jag möta tjejorna för en fika i solen. Nu känns det som vår! Och just det, mitt husmorliga lunch tips för dagen är tonfisk salad:

Salad:
Valfritt efter smak men min innehåller baby spenat, körsbärstomater och gurka.

Tonfiskröra:
Gräddfil, tonfisk, avokado och citron. Sedan är det bara att blanda och äta.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Göran

Keep up the good work!!

See you later, if the scary monster doesn´t do his "deed" first...

FF!

2009-02-13 @ 20:50:57

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0