Rest to restless!

Pust! äntligen är alla stora svåra prov över och jag kan andas ut igen. Men det gick nog bra, det kändes bra. De senaste dagarna har varit kantade av plugg och jobb. Jag har jobbat som en galning men jag antar att det är nu jag tjänar min lön. Vi är lediga på måndag så efter den här tuffa veckan så får vi i alla fall en extra dag ledgit. Det tackar vi för och tar gladeligen emot!

Jag vill passa på att gratulera kära underbara Mumin på födelsedagen. Synd att jag inte var där men nästa gång jag hälsar på får jag baka en tårta! Eller bjuda på mina goda pannkakor. Har hittat lite nya rätter som jag ska berätta om nån dag. Jag har blivit riktigt husmorlig på senaste dagarna. Eller kanske inte jätte mycket men mer än jag var innan :)

Nu ska jag dö i sängen med en kopp te och gurka + dipp (egen gjord ska tilläggas): gräddfil, avokado, och kryddor. Mums. Ska sätta på en film och total slappa. Det får man göra ibland och jag är så trött. Men imorgon är en ny dag!

XoXo

 

Kommentarer
Postat av: Favvo farbror´n

Hi there!

Sorry for rushing things!!?

Didn´t know you were having an exam or test of any kind right now, I guess you never told us about that!?

Good that it went well!

Got to go!

Bye and take care!

FF!

2009-02-12 @ 11:29:18
Postat av: Liza

Åh! Looovellly!! Jag kan helt enkelt inte glömma dessa skor, dom är forfarande faaantastiska även fast att det gått några år.



ÄLSKAR DIG!!

2009-02-12 @ 13:25:57
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: emily

toppan, såklart! Men jag knep sista paret för när ja betalat så va alla slut, hihi. Men du får låna såklart. Kom hit bara :)

puss

2009-02-12 @ 16:15:54
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Spara

Spara en massa $$$

Gå in på UNIQUE.today.com och kolla...



Spargrisen



2009-02-12 @ 16:51:48
Postat av: El Diva!

haha tack spragrisen för att du hänvisar till min andra blogg!

2009-02-12 @ 22:15:36
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: mumin

...glad your tests went well..of course at this point we all know ans almost expect you to sort of just ace every test you take...just sliding and slithering on your way..right to the top...and yes, it does take some work...but aren't the rewards just so so worth it...



...and yes, I am looking forward to your odd new pancakes...



...oh, please put down your dates, now that your mind is clear of school work at least for a little while...and also give a short scenarion on that dog stuff, your own experience, not just the site telling us about it, as you posted on Unique...



..and now..chio..

2009-02-13 @ 03:11:48
Postat av: Göran

Vill gärna ha lite stämningsfullt och skräckfyllda berättelser om hur dina grannar går omkring med motorsågar och skrämmer folk, eller hur knivar kommer farande genom korridorer eller på gatan där du går under dagen/kvällen, för bor man i det tokiga landet som du nu gör, måste det vara så att det händer både ett och annat en sån här dag, ELLER!!??

Om det inte är så, kan du väl bara fabulera ihop något läskigt åt oss nordbor, så att vi kan sitta i våra stugor och känna skräcken dra sig ner över våra ryggar och få våra tänder ila av skräck...

FF!!!

2009-02-13 @ 14:39:22
Postat av: mumin

...what a fantasy he has, our El Prof...definitely too much time on his hands , apparently, and obviously spent watching super old American movies...in spite of what he tries to make us think, that it's all work work work..ha ha.. he fell by his own petard...

2009-02-13 @ 15:59:57
Postat av: Göran

Okay, I have seen Friday the 13, or at least half of it, but not more and I don´t know were I got the other thing from. I can tell you that I have a great imagination, but when I sometimes thinks that I have to remember this or that, I often forget about it and when I´m trying to reconstruct, it doesn´t get as good as it felt at first...

I think I could do and think trough a great deal of things and it could turn out pretty good, IF I were to bring a recorder with me and got the time to stop and record when it was "hot"!!?

And to Mumin, time has nothing to do with this, well I aint got time to save it, my fantasy!!?

Bye!

2009-02-13 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0