Party party!

Shit vilken bra kväll igår. Fördrinkar, som alltid, hemma hos A sedan vidare till East Village för ett stopp på Big Bar. Redan dr kände vi att fördrinkarna hade börjat verka. Sedan for vi ner till Lower East Side för favvor barerna Max Fish och Pianos. As bra ställen nere på Ludlowsom jag gillar skarpt. Det är så mycket mer low key på LES och det är topp!

Idag var inte riktigt lika roligt. En riktig bakfylla som jag hade kunnat vara utan. Det hade ju kunna varit värre men kul var det då inte. Och sen blev det lite mindre roligt när S ringer och tvingar (eller inte) med mig på prommenad i Central Park. Jag som knappt kan stå, pallar mig upp, sätter på mig solglasögonen och klunkar 2 flaskor vatten. Det var lite jobbigt i borjan men det blev en valdigt fin dag till slut.

Nu ska jag och S hem till A för att laga mat och kolla film. Det blir förmodligen pannkakor, grädde, hallon, ostbricka, grönsaker och dip. En riktig bakis kväll i goda vänners sällskap. Lovely!

XoXo

Kommentarer
Postat av: emily

Åh så mysigt det lät! Kanske inte dagen efter då.. men ja.. hihi

pussa

2009-02-16 @ 23:01:04
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0