Midweek!


Hade inte tackat nej till dessa underbara prinsess tekoppar
(www.designboom.com)


Är
det bara jag eller går veckorna ovanligt snabbt? Snart är det helg igen och jag som tyckte att det precis var det. Inte för att jag klagar, det betyder bara att jag har mitt efterlängtade spring break snart. Det känns bara som att veckorna rusar iväg och man egentligen inte hinner med så mycket. Fast det kanske ändras när det blir vår och varmt på riktigt.

Idag har varit en vanlig dag men skola, jobb, mer skola och sen lagon hem till middagstid. Vill dock bara upplysa om att jag fick tillbaka ett prov från förra veckan och låt oss bara säga att jag är mer än nöjd. Det gick riktigt bra och jag känner mig stolt! Detta firades med att städa lägenheten nu ikväll. Om det inte är lyx så vet jag inte vad som är :) haha kansk inte lyx men nödvändigt måste.

Nu ska jag dö i sängen och göra ingenting. Kanske med en kopp te och en bit brie ost. Det rengar ute så en myskväll framför en bra film känns som ett klockrent val. Hade i och för sig gått ut till ett trevligt ställe och tagit ett glas vin eller två, men man kan väl inte alltid få som man vill, så te och brie is second best!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Peter

Grattis till ännu ett fantastiskt resultat i skolan. Du är verkligen duktig som få. Kämpar och jobbar med ditt pluggande. tack och lov får du belöning och utdelning för ditt slit.

Vi höjer en bägare för dig på den här sidan Atlantn!

Kram

Peter

2009-02-19 @ 20:35:45
Postat av: Liza

Hej love!

Det var ett tag sen vi snikidisnackade. Hoppas allt är bra i alla fall.

Vi kan väl ses på skype någon dag.



Älskar!

2009-02-19 @ 22:19:11
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kan bara hålla med min man, du är så fantastiskt duktig.

Skönt att du inte firade som vi gjorde i tisdagskväll efter vår tredje plats. Gårdagen var inte rolig men men smällar man får ta och det var bara att bita ihop :-)

Puss puss!

2009-02-19 @ 22:22:31
Postat av: Mormor

Kan bara hålla med mamma och Peter du är otroligt duktig i allt du gör.

Jag är med och höjer en bägare (lättöl) för dig.

Många kramar

Mormor

2009-02-20 @ 18:39:16

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0