Love is a smoked raised with the fume of sights!

Shit va tiden går fort. Eller snarare veckorna. Onsdag är redan förbi (snart i alla fall) och helgen står inför dörren. Nästa vecka har jag mina midterm exams och sen är det inte lång tid tills jag har spring break! Var tar allt tid vägen? Det känns ju som om jag inte hinner med någonting och ändå så är kalendersidorna fulltecknade. Underligt!

Förstod att det inte gick att kommentera förra inlägget och jag vet inte varför. Ska kolla upp om det var något jag gjorde eller om det bara blev så. Tack för att ni valde ett annat inlägg att kommentera istället. Måste bara fråga faster: vilka är familjen J med älsta sonen W? Jag kanske är totalt pucko men jag kan inte klura ut vilka de är. Have I gone mad? :)

Inga läxor till imorgon så det lutar åt en filmkväll med mys, te och somna tidigt. Det sker ju inte allt för oftaså nu ska jag njuta. Imorgon blir det skola, träning, prommenad i Brooklyn och fika. Ser framemot imorgon. Det händer ju inte heller varje dag.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Sitter på jobbet kl är 7.20 och ännu är det inte ljust utanför fönstret. På eftermiddagen märker man att ljuset är på väg tillbaka, men jag vill ha vår NU, står inte ut med snöslask o halka. Det var dagen gnäll...och annars är det bra!

.I morgon är jag ledig, så skönt, kanske ska åka till Rappne och köpa tulpaner, man får klipp dem själv från löken, det kan nog ge lite vårkänslor.

Kram på dig

2009-02-05 @ 07:27:38
Postat av: Göran

G.M på er alla!

Kerstin det låter som en riktig vårkänslegrej!!!

El Diva, om det är någon tröst så är jag också ovetandes vem J och W är!!??



Vi hörs!

Favvo farbror´n!

2009-02-05 @ 07:32:58
Postat av: Mormor

Hej vännen!



Visst hade det gått att kommentera föregånde inlägg men jag har haft något krångel med datorn.

Det var i alla fall jätte fina bilder det är alltid lika kul att se och sedan kolla på kartan.

Dessutom går den stund av dagen. Idag (torsdag) har jag inte varit ute, här hemma är det bara grått, grått och ännu mer grått dessutom snöblandat regn. Nej, nu vänder jag på steken och bestämmer mig för att i morgon blir det säkert uppehåll och sol och då gäller det att gå ut



Det låter på dig som om allt flyter på och pluggandet går bra.

Hoppas nu att detta kommer fram.

Kram

Mormor

2009-02-05 @ 18:23:36
Postat av: El Diva!

Kram på er mina underbara släktingar. Ni anar inte hur mycket ni piggar upp en frusen kropp (och själ). Får lite vårkänslor bara av att läsa det ni skriver.

Kram

2009-02-05 @ 20:12:51
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Favvo farbror´n

Ibland är man så uppe i sig själv och sin familj att man inte tänker hur andra har det och så som t.ex "mormor" som inte kommer ut om vädret är för dåligt och/eller inte kan komma ut för rädslan av att göra illa sig...

Vi borde ta hand om "de våra" dvs. familjen, oavsett hur unga eller gamla de är och försöka bromsa upp och se när vi behövs. Det kan ju förstås finns vissa svårigheter med detta, så som att man bor på annan ort eller för den delen ett helt annat land och då är det inte så lätt att fins till hands...



Ha en riktigt skön och förhoppningsvis varm och solig helg!!?

2009-02-06 @ 11:56:21
Postat av: Atrid och Tore från Lund

Hej Josse!

Har med stort intresse läst din blogg.

Grattis till dina studieframgångar. Du är fantastisk

duktig.

Skönt att du också roar dig ibland.

Kramar

astri och tore

2009-02-26 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0