Lördag

Vilken underbar dag det var igår. 15 grader, sol och värme. Invigde jeansjackan tillsammans med en långkofta och en halsduk. Bara det kändes för varmt när jag vandrade i stan. Var på Apple store, The Public Library och Whole Foods. Det blev mycket traskande igår och mina stackars fötter va trötta, men det var en väldigt fin dag. Kvällen spenderades framför den fina (och sorgliga) filmen Marley & Me, med A och S på telefonen samtidigt eftersom vi alla tre såg filmen i respektive hem. Ganska rolig upplevelse.

Idag har jag varit ute på långprommis i det kalla (!) och blåsiga vädret och sitter nu uppkrupen i sängen och pluggar. Planen är att gå ut och göra stan ikväll men just är jag inte alls taggad så vi får se hur det blir med den saken. Skulle inte banga på ännu en hemmakväll med film, te och jordgubbar. Min nya grej är att doppa jordgubbarna i Philadelphia- cream cheese. Yummy!

Vad morgondagen har att bjuda vet jag inte än, men jag kan tänka mig att pluggning och träning står på schemat. Tittar mot en ganska busy vecka så jag vill förbereda mig lite extra. Sedan känns det också som om Springbreak kommer fortare om jag skyndar mig att göra klart allt jag har att göra. Stämmer det? Jag tänker i alla fall skynda utan att jäkta! Join me, won't you!?

XoXo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Lite vårkänsla har vi även här, gruset knastrar under skorna och snön smälter i solen....och plötsligt snöar det igen, med stora mjuka flingor som dalar ner....och i morse -12 grader.

Men men... idag skiner solen,kanske en fika ute i solen mot en vägg.

Kram till dig från mig.

2009-03-01 @ 10:07:56

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0