Boom Baby Boom!

Jaha, då har man gått och blivit lite sjuk. Bara lite feber men ändå. Jag blir inte sjuk! även om det känns ju i kroppen att jag är lite down. Vi var ute i torsdagskväll och redan då kände jag mig off och gick hem tidigare, så igår morse bröt febern ut. Var ändå ute på stan med A och gick runt. Stannade på F21 och fick med mig en light denim jean jacket. Jättefin och bilder kommer senare när jag orkar fota.

Det är såklart fint väder idag bara för att jag inte mår bra och inte känner mig sugen på att ta mig ut. Eller lite sugen är jag nog, men vill vara hemma och ta det lugnt. Har några säsonger av Entourage att klämma av + att jag har lite plugg att ta tag i. Det bli nog nämligen inte så mycket plugga imorgon. Det är Oscars galan och vi ska ha en middagsliknande tillstallning på kvällen. Det ska regna så vi är gladeligen inne och kollar galor av alla slag, speciellt på en söndag.

Nu ska jag återgå till mysandet under täcket med Entourage i datorn. Hur ser er helg ut?

XoXo


 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Idag (lördag) har jag varit i bowlinghallen och tittat och hejat på BK-öns damer när de spelade ligamatch mot först Söderhamn sedan Härnösand det var alltså dubbelmatch. BK-ön vann båda. Nästa helg spelar de på Gotland då får man bara hålla tummarna.

Du får spela lite mer bowling i NY så att du kan forsätta här hemma i Svedala.

I morgon skall jag bara vara, titta på VM i skidor m m.

Kram vännen

Mormor

2009-02-21 @ 18:37:05
Postat av: El Diva!

Kram på dig mormor, och lycka till med operationen nu i veckan. Jag tänker på dig ska du veta!

Kram

2009-02-21 @ 20:19:38
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: mumin

...sorry to hear you to got felled...up here it fellin g people left and tight...meself even a little, but sonce I have had a barn free week, I have been able to totally focus on getting better...



...did manage to clean up the whole little back yard on Thursday, when the sun was shining and the birds seemed to go wild with the same Spring feelings I felt...but alas, as you probably read in G's blog...Mothe Nature got even, and sprinkled a liberal coating of snow during the night...so much for Spring...but not so bad after all, as it got my dander up and I cleaned my pants off...so now at least the house looks good...

...today was sunny once again,but a cool breeze...and then we discovered my dead car battery, as we had planned on a long drive up to Ipswitch , complete with a romp and a walk on Cranes Beach, but alas, we indeed took a long walk along my dear Marblehead ocean...and tomorrow there's another snow storm arriving, the one that's going to be rain in your neck of the woods, lucky you...



...and grattis to you Mia for your placement(and your companys of course)and just think of all the fun you'll be having working that little gray matter extra hard to quench first next year...

...by the way, what had the first place agency done, that put them ahead...



...hope you feel better come Monday, and may the best movie win...not that I have any ideas of them this year...I sadly miss in present day movie trivia...



Lots of Air kisses...

2009-02-21 @ 23:46:48
Postat av: Mamma

Hoppas du mår bättre idag. Här snöar det och blåser så det är inge mysigt ute så det är en inne dag. Peter snickrar och jag pysslar med allt sådant som man måste göra hemma i bland. Har fyllt på ordentligt med frön till alla småfåglar som förgyller mornarna med sitt kvittrande. Bättre vårtecken än det finns inte :-)

Puss puss!

2009-02-22 @ 14:24:07
Postat av: Göran

Det enda som gör att man inte har lust att mata småfåglar är att det väldans lätt kan dra till sig andra djur, så som råttor och dylikt och dessa är mindre roliga att ha i sin trädgård!!

FF!

2009-02-24 @ 13:41:34

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0