Another day, another week!

Nej det har ju kanske inte varit den basta helgen pa lange med tanke pa febern och allt. Men sondagskvallen var sa nedrans bra att det vagde upp for de andra dagarna. Var hemma hos A och kollade pa Oscarsgalan med A, S, J och L. En tjejkvall med filmgala, skvaller och massor av mat. Jag tror inte att ni forstar hur mycket mat vi hade. Det var 1 fullproppad tallrik full med ostar av alla sorter (brie, mossarella, cheddar, baby bell, swiss cheese m.fl), 4 olika dipsaser (ranch, french onion, beairnaise, hummus) gurkstavar, minimorotter, popcorn, pizza, salad, keso, frukt. Det kandes inte direkt kvinnligt att 5 tjejor tryckte sa mycket snacks pa en kvall, men gott var det!
 
Ni kommer sakert lasa allt om galan pa egen hand och titta pa alla underbara klanningskreationer. Det jag bara vill tillagga att det var en sjuk bra gala. Det var inte sa stel, inte sa tight utan mer los och rolig. Det var mycket humor och komedi invevt... och sang/dans nummer sa verkligen var nagot att hanga i granen! Och sen blev ju hela galan sakert battre nar man ar i ett underbart sallskap och skrattar sa att man grater och ater tills man spricker. Det var en total toppen kvall!

Nu; skola, jobb, kvallsklass och back to business. Men som jag har sagt forrut sa gar veckorna sa fort sa det kanns helt ok att ha skola och jobb. Speciellt nar det gar bra! Livet ar gott!

Puss pa er!
XoXo 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter verkligen som du/ni hade en toppen kväll, härligt. Hoppas att febern dessutom gav sig i väg med hjälp av god mat, trevlig sällskap och en massa skratt.

Puss puss!

2009-02-23 @ 19:04:22
Postat av: Göran

Låter som en toppenkväll, hoppas ostarna var goda och riktigt mögliga och ljumna mm...



Hur gick det egentligen för mamma Mia och Peter med skidåkningen!!? De kom båda i mål och dom kom hem ordentligt får man hoppas och ska dom köra Vasan!!?

Är det någon i familjen som ska köra Vasaloppet!!??

Jag vet ju inte så mycket hur statusen är på den punkten!!Hade kunat tänka mig att köra Vasaloppet, men tycker det är för dyrt, dvs. anmälningen, startavgift, utrustning och boende!!! Det blir många kronor, men skulle jag hitta en sponsor så skulle jag...

Hej hopp!!

2009-02-24 @ 13:47:31

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0