You can't fail in life unless you quit!


På sightseeing båten runt Manhattan. Foto av Jessica.

Pust, stön och stånk vilken vecka det hittils har varit. Febersjuk med över 39-grader i tre dagar nu men har ändå varit i skolan för både lektioner (prov!) och jobb tills dom idag skickade hem mig med den underbara kommentaren "we don't want you here!" Så jag gick snällt hem och däckade i soffan. Det är ju trots allt det man behöver när man är sjuk. Hoppas på att febern ska vara borta till imorgon så jag kan sola och träna. Annars finns ju risken att det blir en till slappdag i soffan....kanske inte så dumt när jag tänker efter.

Jag vet att jag lovade er bilder på nya inköp och diverse roligheter men det får lugnt vänta till imorgon. Nu ska jag sova. Har proppat alvedon så det borde gå. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den där bilden gillar jag! tråkigt att du är sjuk! antingen var jag så jobbig att ha där att du blev sjuk eller så var det en ånej hon åkte hem sjuka..hoppas på det sista :) Jag har inte lyckats övervinna min jetlag än, eller om det är min jag vill va kvar i new york hos josse dröm som håller mig uppe på nätterna. krya på dig!

puss

2009-08-06 @ 23:27:40

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0