Torsdag



Sa har bra kan man ha det om man jobbar pa J.Lindeberg. Igar fick chefen for sig att vi skulle ha champagne nar klockan var strax efter 4.... pa en torsdag! Varfor? fragade jag. Darfor, sa han och samlade hela kontoret till ett chill-mote (dvs ett mote da alla sippar champagne och snackar skit). Han tror pa att ha det kul pa kontoret sa att man blir motiverad att gora bra i fran sig. Det ar en filosofi jag ocksa tror starkt pa och hoppas att den sprider sig till fler. Sa vem vet, snart kanske champagnen kommer till ett konto nara er... pa en torsdag!

Idag vantar mer jobb, tyvarr bara framfor datorn, men ska forsoka smita ut pa en lang lunch. Blir galen av att bara sitta och knappa framfor skarmen. Ja, det ar nastan sa att jag vill saga att jag far ont i ognen. Men men, det ar bara att ta det onda med det goda och tanka pa att det ar fredag. Och fredagar pa JL stavas fest. Idag har vi ocksa en som ska sluta sa jag tror festen blir lite extra livad for hennes skull. Sa nu blir det att jobba hart i nagra timmar sa att man far nagot gjort i det har fest huset!

P.s ignorera garna den daliga kvaliteten pa bilden, jag skyller pa min iPhone! 

Kommentarer
Postat av: el prof

Hej stranger!

Skulle du ha lust att be din chef ta kontakt med min och berätta om hur glada och nöjda anställda och medarbetare presterar MYCKET bättre med lockelser som det ni verkar få då och då!!!?

Det behöver ju inte vara skumpa, en öl eller ett glas vin duger gott för mig.



Nu ska jag återgå till pizza-baket, tjing tjing!

2009-08-28 @ 17:53:52

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0