Systra mi

Nej hon har inte åkt hem än. Hon skulle åkt igår men flyget blev inställt så hon åker imorgon istället. Det betyder att vi får en till heldag tillsammans :) Den ska spenderas på Upper West med drinkar och mingel på diverse uteserveringar i den äckligt varma solen. Hela morgonen satt vi dock fast i telefon i frenetiska försök att få tag på SAS för att kolla när Jess skulle åka hem och efter 3 timmar kom vi fram och fick beskedet: En dag till!!!! Gissa om vi är glada!

Min underbara roommate Oscar har nu åkt hem till Sverige och den nya tjejen kommer idag. Vi får se hur det blir men jag känner mig inte så orolig. Oscar har förövrigt blivit en av mina bästa vänner. En sån där vän för livet skulle man kunna säga! Och med det säger vi hej så länge, nu ska vi ut och njuta av varandra lite till!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej min älskling!



Har varit ute o paddlat i ytterskärgådern i 4dagar och haft super fint väder o gynnsamma vindar :-)



Kul att du blev så fint firad av alla, o vilken tur i oturen att Jess plan blev försend så ni fick en xtra dag tillsammans.



Va kul att Oscars vistelse yttrade sig till att bli en vän för livet, är övertygad om att det kommer bli många många fler under "resans" gång.



Hoppas det fungerar lika bra med den nya tjejen.



Puss o kram



2009-08-02 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0