Street Market!



Så här packad kan 3:e avenyn vara en söndag eftermiddag i Augusti. Blev inringd till J.Lindeberg imorse så där har jag spenderat min dag. Vi har en stor Trade Show i Las Vegas i veckan och de behövde någon som styrde upp saker (såklart att de ringde mig, haha), men efter det gick vi ut och käkade en brak lunch och unnade oss några glas vin. På vägen hem stannade jag förbi gymmet och degade mig igenom några övningar. Inte att rekommendera med alkohol i kroppen. Och så här såg min gata när jag gick från gymmet. Skit mycket folk rent ut sagt, och jag lackade totalt. Pallar inte alla turister och barnfamiljer som ska ta upp hela gatan och slö-gå ,speciellt inte när det är närmare 80% luftfuktighet och alla rent ut sagt rinner bort. Gahh!!

Imorgon är en ny vecka och jag kan igen inte fatta vad som hände med helgen. Tiden går lite för fort, men det är väl bra antar jag. Snart kommer mammsen, snart är den här terminen slut, snart kommer min underbara vän H tillbaka till NY, snart kommer Fashion Week. Ja ni ser, mycket att se fram emot. Pass Time Pass!!!






Kommentarer
Postat av: Josephine

Måste bara påpeka att köpa dollar nu står under 7 kr för första gången på lång tid! Det firar vi tycker jag!!! Hör jag ett hipp hipp hurra!!!!?

2009-08-24 @ 03:13:31
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha kan verkligen tänka mig dig gå där asförbannad omringad av barn som kletar sockervadd i håret på dig ;)

Du får ett hipp hurra men kan ju samtidigt inte låta bli att känna mig VÄLDIGT .. arg ;)

puss

2009-08-24 @ 10:45:05
Postat av: Jessica

ps. har du lämnat pengarna till min bussvän?

2009-08-24 @ 10:46:00
Postat av: Kerstin

Ska man köpa nu eller ska man vänta, det är frågor vi Amerikat resenärer funderar på.......

Inte vet jag.... men jag kan väl också....hipp hipp hurra !!??

Kram

K

2009-08-24 @ 12:08:33
Postat av: Farbror´n

Ska tant plocka fram sina sedlar ur madrassen nu eller senare!!??

Du Kerstin, inte vet jag, men det var inte direkt igår dollarn stod såå lågt...

Men som sagt, vad vet jag!!?

2009-08-24 @ 13:27:59
Postat av: Kerstin

Plocka fram... nä du....madrassen tar jag med mig

K

2009-08-24 @ 18:37:30
Postat av: El Prof.

Oj har du så mycket stålar i madrassen!!?

Nu fick jag en bild av dig med en ihoprulad madrass, samt att du sytt på en axelrem och står i tullen och febrilt försöker hävda att det är ditt handbagage... Vi pratar om en madrass, modell 90cm bred!!! Det hade varit roligt om ni hade haft ungefär samma bild i era huvuden, ja eller inte...

2009-08-24 @ 20:46:48
Postat av: Josephine

Haha farbror.. jag fick ocksa den synen framfor mig. Men moster, inte behover du ta med dig hela madrassen, jag har sovplatser till er alla :) Men shopping pengar ar att rekomendera!

2009-08-24 @ 21:11:59
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Med ett leende på läpparna kan jag säga att jag absolut kan se mig med madrassen över axeln (för jag är så praktisk och har mycket riktigt sytt en axelrem)

Det är en härlig dag i dag, solen skiner och jag längtar ut i skogen.

Kram K

2009-08-25 @ 07:19:36
Postat av: Liza

hahaha, och henne ska jag resa med. Kan man ta ett tidigare flyg? Eller ska jag bara låtsas att jag inte känner henne..?

2009-08-25 @ 10:59:25
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Hörrudu...du é bra avundsjuk, jag kan sy en till dig också.....

2009-08-25 @ 12:46:41
Postat av: Anna

Kerstin och Liza! Jag kan följa med och bära madrassen!!

Tack för en trevlig kväll i fredags!

kram Anna

2009-08-25 @ 21:29:12
Postat av: el prof

Du Liza, du kommer nog inte få plats då "tantens" madrass-väska lär behöva en egen stol, nämligen din!!?

2009-08-25 @ 21:57:34
Postat av: Kerstin

Anna! om du ska med ska du så klart ha en egen madrass, säg bara till så fixar jag.

Tack själv, alltid kul att träffa dig o Lasse.

Kram

2009-08-26 @ 06:58:23
Postat av: Liza

Haha, ja då blir det väl så att jag får ta ett tidigare flyg i alla fall då.. och speciellt nu när Anna ska med och ska ha sin madrass med också.



Josse, känner du fortfarande att du vill att vi kommer haha.



Tack själv Anna, det var jätte trevligt!

2009-08-26 @ 10:38:29
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: el prof

Hon kommer ju inte behöva fixa madrasser att sova på till er i alla fall...



Hörni, vart har flicksnärtan tagit vägen!!!??

Inte nån Josse på flera dar...

Och vi, vi bara fortsätter att skriva, vi é för goa vi...

2009-08-26 @ 22:09:35
Postat av: Liza

Jag vet vad hon gör, hon ringde mig idag, hon ligger på ett tag och solar.. Men det är ju tur att vi finns då :) underhåller bloggen medans hon gör annant.. :P



ps. Josse, har fixat skype nu! Så nu är det bara att tuta och köra.



2009-08-26 @ 23:44:53
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hej hej på er kommenterare!!!

ber så hemsk mycket om ursäkt för min frånvaro. Men jag har läst allas inlägg och känner mig riktigt lättad över att jag nu slipper fixa sovplatser till alla. Ska bara se till att alla madrasser får plats på mitt lilla golv :) men den som har med egen madrass är mer än välkommen! Det kanske ska bli det nya kravet för att komma och hälsa på??? :)

2009-08-27 @ 00:44:40
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: el prof

Frågan återstår, hur tror ni flygbolagen hanterar och gillar madrass-maffian tror ni?

2009-08-27 @ 06:17:12
Postat av: Kerstin

Josse..har tänkt lite... det kanske är bättre att vi som besöker dig sätter in ett litet bidrag till din hyran.

Jag gör det innan vi kommer

Det ska bli så roligt attkomma och hälsa på hos dig i NY.

Kram

2009-08-27 @ 07:37:04
Postat av: Josephine

Nej moster, inte ska ni gora det. Jag ar bara glad att ni kommer! Och bjud mig pa en middag sa blir det bra! :)

2009-08-27 @ 15:52:25
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: el prof

Du kan få sätta in ett bidrag till mig istället, jag menar så att du inte behöver ha såå mycket att bära på...

Jaså, inte dé nä!

2009-08-27 @ 17:48:30

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0