Pics...



Ett showroom har mycket kläder... överallt!






Mitt fina skrivbord

Ja, nu får ni se lite hur det kan se ut på ett showroom. Resten av kontoret var lite stökigt så jag tar mer bilder nästa vecka. Idag var en lite lugnare dag med majoritet av tiden framför datorn fixandes av utskick och pressreleaser. Var dock iväg till JL butiken i Soho för att plocka upp några grejor till Saks Fifth Ave stylingen vi gjorde. De ville ha 2 fullständiga outfit för något de ska göra i helgen, se det roade vi oss med på eftermiddagen. Fredagar på det här kontoret innebär också vin och lekar. Vid 5 korkades vinet upp och bl a twister togs fram. Precis en sån härlig avslutning på veckan som det ska vara.

Kvällen kommer nog bli ganska lugn med tanke på att vi var ute igår. Det blev en lite oplanerad men ack så rolig kväll som slutade med skratt och glass på Dunkin Donuts. Tacka vet jag ljuvliga sommarkvällar...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va spännande o kul det låter att som El Prof skrev i förra inlägget "bli inkastad direkt in i Hetluften" är övertygad om att du klarar det Galant.

Men Josse passa dig så du inte springer in i den berömmda väggen bara, med tanke på hur mkt studier och skol jobb du har.



Måste vara hur kul som helst att bara kunna gå runt i butiken o plocka vad man vill :-))



Själv är jag lite mör i kroppen idag, var ute o paddlade i helgen och det blåste "hyffsat" på vägen hem igår, samma sträcka som tog 3 timmar ut i lördags i Väldigt lugn paddling tog 6 timmar tillbaka i Hård hård paddling!! Så jag antar o tror att det var 10 st "tappra" som inte hade några som helst problem att sommna igår kväll.



Puss

2009-08-17 @ 09:53:44
Postat av: mumin

Måste bara svara josse att lyssna på far din.

Det är ingen som tackar dig om det går åt pipsvängen.Har försökt att Skape dig några gånger, men du är ute jämt.Du hade ringt Solveig,men vi var uppe i Nova Scotia o kom hem i natt,o hon hade glömt telefonen hemma.

Nu har du väl inte tid att komma upp o hälsa på,men det förstår jag.

Vi får försöka att Skape istället.

Kram Maja. försökt att

2009-08-18 @ 01:32:40

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0