Ny vecka.

Jösses vad veckorna rasar iväg. Det är redan en ny vecka men jag förstår inte riktigt var helgen blev av. Torsdag och lördag gick till fester. Fredag var en lugn hemma kväll. Där i mellan var det solning vid poolen, studerande och jobb. Inte mycket tid över till annat... som att tänka eller vila. Som pappa och farmor snällt påpekar så ska jag försöka undvika gå-in-i-väggen-gropen, det har jag lixom inte tid med just nu. Livet går i ett och jag gillar det. Det finns alltid något som måste göras och jag känner hur jag utvecklas och växer (nej, inte på höjden men inombords). I like it!

Har som sagt massor att göra i princip hela tiden vilket förhoppningsvis förklarar mitt "inte så dagliga" bloggande. Efter de fullspäckade dagarna med skola, jobb och pluggande så måste jag sova, har visst hört att det ska vara bra för en :) men jag lovar att göra mitt bästa för att prata av mig every chance I get! Men nu, mer pluggande (surprise!). Sov gott om ni inte redan sover! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0