Måndag!



Jaha, då vär det en ny vecka redan. Har haft en mysig helg med solning vid poolen, koreansk middag, rooftop drinkar och pluggning. Mer än så har det lixom inte funnits tid till. Ganska busy den här veckan med skola och jobb. Lovar dock att återkomma och berätta allt om mina dagar på JL i slutet på veckan. Tills dess ska jag ladda och förbereda mig :)
Vi har förövrigt haft 35 grader idag... snacka om värmebölja. Hoppas att det håller i sig till helgen så jag kan sola lite mer... vill inte släppa taget om min bränna riktigt än!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va glad att ni fortfarande har värme för här har det nu vänt efter många dagar med varmt och fint väder. Det är väldgit lätt att vänja sig med det och det är väldigt lätt att leva när det är så :-)

Skönt att vet att vi snart kommer till dig och kanske kan få lite värme då.

Puss puss!

2009-08-11 @ 21:40:18

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0