JL



Ni tittar just nu på en glad, nyanställd praktikant på J Lindeberg! Var där på intervju idag, för att jobba ihop detaljerna och för att träffa alla. Jag kommer att vara där 2 dagar i veckan då det är den tiden som finns kvar efter skola och jobb. Ville bara säga det... och att det känns både spännande och skrämmande! :)
Vågar dock inte vara för glad förrän jag har varit där första arbetsdagen och kan säga att det händer på riktigt, saker kan ju fortfarande hända och komma i vägen för mig... men tills dess ska jag försöka att vara lite smygglad inombords. 

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Grattis...vad roligt för dig

Tänk vad saker kan falla på plats i möten med andra människor, mycket handlar om bra kontakter och nätverk...

Kram

2009-08-08 @ 09:44:56
Postat av: Mamma

Hej gumman,

Kan bara hålla med moster Kerstin. Håller tummarna på att inget kommer ivägen.

Sitter under äppelträdet och läser, försöker hålla kvar lugnet och semesterkänslan. Peter snickrar på verandan så att den ska bli hel igen.

Puss puss!

2009-08-09 @ 11:52:44
Postat av: Pappa

Stort stort grattis Josse, håller med Kerstin o mamma och hoppas allt går vägen:-)



Väntar med spänning på att få höra hur 1:a dagen gick..



Puss o kram

2009-08-09 @ 16:13:09
Postat av: El Prof.

Kanooon!!!!

Jag har inte hunnit läsa tidigare inlägg i debatten, men vad jag mellan raderna läser av det "Kärran" skrivit, är detta jobb genom kontakter!!? Har jag rätt eller fel!?

I vilket fall som helst, ett stort grattis och tror du att du kan ordna med finfina rabatter till farbror!? Skojade bara!!

2009-08-09 @ 20:08:57
Postat av: mumin

...grattis grattis..häruppifrån stekheta norr med...oh and of course we are så så nyfikna we too...på vad det är...måste vara nåt med golf enligt El Proffs attityd...are we right?????

2009-08-11 @ 03:38:38
Postat av: Rillemannen

Va roligt, hoppas det går bra första dan på jobbet. Förresten, har du sett johan Lindeberg?

Såg honom i Hänt Extra.......(det va faktiskt inte jag som köpte den)

han såg fööör tääskig ut med sitt riktigt ovårdade långa skägg....



Puss å kram

2009-08-11 @ 20:44:48

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0