Helg

Jaha, då sitter man här i sängen klockan 8 en lördagsmorgon. Kul... verkligen. Så kan det gå när man inte kan sova, då vankar man vid 7 och ligger och lyssnar på regnet och försöker fånga några av de miljoner tankar som flyger runt i huvudet. Ska väl palla mig till gymmet snart innan det blir för mycket folk och sen blir det hem och plugga. Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte än men hoppas på något skoj. En sväng på stan kanske...

Gårdagen var bra. Jobb med mycket siffror, offerter, invoices, och orderconfirmations. Ingen gala kanske men lärorikt och nödvändigt. Blev i och för sig lite fest på eftermiddagen med vin, öl, ölspel, twister och popcorn. Kul kontor det där! Och det var gårdagen i ett nötskal, inget spännande alls egentligen.

Funtar på var jag ska äta till frukost; yoghurt, smörgås, ägg eller gröt. Decisions, decisions... Vilka I-lands problem jag.. shit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0