Fest i Brooklyn!


















Kommentarer
Postat av: el prof

Verkar som ni hade det roligt!?

Värdelöst om ni frågar mig...



Tjuriga farbror´n!

2009-08-30 @ 22:31:37
Postat av: Josephine

Farbror, om du vill vara tjurig och bitter pa din blogg sa ar det fine by me, men ta inte med din gnallighet hit! Da ar jag hellre utan kommentarer...

2009-08-31 @ 02:35:08
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jaså Göran är du en tjurig gubbe :-o eller bara avis på ungdomen?

Själv tycker jag det ser härligt ut att både kunna vara ute utan att ha fliströja och infravärme på och sedan att ha den vyn. Ja inte för att jag klagar på våran vy med en brunkande trädgård men idag är det lite mycket höstkänsla.



Puss puss!

2009-08-31 @ 19:43:19
Postat av: Anonym

Jaså Göran är du en tjurig gubbe :-o eller bara avis på ungdomen?

Själv tycker jag det ser härligt ut att både kunna vara ute utan att ha fliströja och infravärme på och sedan att ha den vyn. Ja inte för att jag klagar på våran vy med en brunkande trädgård men idag är det lite mycket höstkänsla.



Puss puss!

2009-08-31 @ 19:44:43
Postat av: Mamma

Jaså Göran är du en tjurig gubbe :-o eller bara avis på ungdomen?

Själv tycker jag det ser härligt ut att både kunna vara ute utan att ha fliströja och infravärme på och sedan att ha den vyn. Ja inte för att jag klagar på våran vy med en brunkande trädgård men idag är det lite mycket höstkänsla.



Puss puss!

2009-08-31 @ 19:45:25
Postat av: Mamma

Ups, vill ju inte verka tjatig men det vart något knas :-)

2009-08-31 @ 19:47:20
Postat av: mumin

....oh man..one is tjurig and one is tjatig...and we just are over here...so I guess of all inblandade...it seems we are the only ones still welcome on your blog...at least I hope so...actually..myself, I am starting to get a bit sad....since lilla Mys departure comes closer each day...so maybe I do join the rest of the group after all...so no mail from me either...hi hi hi...oh by the wya, beautiful fall weather up here also...and it's so so so wonderful, after all that mega heat....but of course, when is människan glad...nu gnäller man förstås att det är för kallt att sitta ute och äta frukost...aldrig är man nöjd tycks det...utom du El Diva...so you keep on partying...you are only young and free once...go girl...

2009-09-01 @ 03:47:00
Postat av: el prof

Förlåt, men det var mening att skoja, men fine, so be it...

2009-09-01 @ 07:10:44
Postat av: Josephine

Farbror, klart att man får skojja, det ska man! men när du inte brukar skojja på det sättet (med bitterhet och tjuriga ord) måste du förstå att alla kanske INTE hänger med. Jag, till exepmel, var inte helt hundra på att du faktiskt skojjade. Men skönt att vi har klarat upp det... så jag välkomnar såklart alla skämt!

2009-09-01 @ 13:28:04
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0