Weekend Mania!

Vilken helg det har varit. One for the books tror jag minsan. Var ute igen i lördags och det var den bästa kvällen på väldigt väldigt länge. Vi hade så jävla kul.  Det var en sån kväll då alla blev perfekt fulla, alla var på topp humör och vi var bara så galna. Var först på Apoteke och Greenhouse. Tänkte sedan åka vidare men vi ville avsluta medan vi låg på topp. Vaknade upp igår och mådde riktigt bra. 17 grader och strålande sol får mig verkligen att vilja gå upp hur trött jag än är. Vi brunchade i East Village och second hand shoppade i Soho. Riktigt bra helg som jag kommer att minnas länge. Skön avslutning på spring break.

Nu är man tillbaka till vardagen, med regn dessutom. Första klassen var inställd så jag hade pallat mig ur sängen i onädan. Men ganska skönt att komma upp. Har varit och tränat och ska senare ha kvällsklass. Jobbar inte den här veckan så jag ska verkligen passa på att göra saker på dagarna typ gå på stan och fika med vänner, nu när jag har lite tid till övers. Om det ändå kunde vara så här alltid!

XoXo


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken dag vi har haft, åkt 27 km på långfärdsskidor över fjället i strålande sol och lite blåst. Nu är vi lagom möra, trötta i kroppen, vindpinade i ansiktet och vi har fått solglasögon märken efter solen.

Ibland är det hårt att vara människa :-)

I morgon ska det blir lite sämre väder men det är väl bra att vila solbrännan innan högtrycket kommer till påsk.

Stor kram från oss i Tännäs.

2009-04-07 @ 18:15:20
Postat av: Jossan

Det där är vad jag kallar lyxproblem! Men tur att vi har sånna också :)

Puss på er!

2009-04-07 @ 19:53:05
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: favvo farbror´n

Ja vad ska man säga!!!???

Sådan moder sådan dotter

eller att äpplet inte fallar så långt från trädet osv.

Ni förstår vad jag menar, jag refererar till El Divas båda föräldrar!!



Vi pratar solbränna - Båda

Resor! - båda

Ett liv, lite mer än andra - båda

Att hålla sig i trim - båda

Tänka på vikten-hålla sig i trim - båda??

Ansvar för sitt barn - båda!

Antagligen ge lite extra fickpengar till sin dotter - båda?

Klädmedvetna - båda

Kommer antagligen bli sura på FF - båda!?



Jag ser och läser så mycket Thomas och Mia i El Divas leverne och skrivande.

Det låter för mig (som varit inne i skiten - plugg!!) som att ditt liv och leverne inte går ihop med det liv jag och Lotta levt under de åren som vi bevistade Universitet och lärarhögskolor, visserligen hade vi under mina studier fått Jakob, men det känns ändå som att du har det ganska bra och det är jag glad för. Jag minns hur vi åt pasta och tomatsås relativt ofta och att fika ute på stan fanns inte, än mindre festandet!!

Kul att du ger dig möjligheten att göra allt detta!!

Jag menar det verkligen, du ska vara glad att vara den du är och med de föräldrar du har, måna om de båda och sen verkar ju Peter vara en rätt hyvens kis också så måna lite om honom med.



Ha det toppen och gå nu inte i klinch för det jag skriver, var glad för att du har möjligheten!!

FF?

2009-04-07 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0