Volumize your life!

Hej hallå! Nu är det påsk, eller dagen efter om man tänker som ni i Sverige. Här är det en underbar dag med strålande sol och varma grader. Har hört att även ni har haft fin fint väder. Har varit ute och powerwalkat med S i parken sedan tog vi oss till UWS, gjorde flea market, shoppade en bibel på Union Square och avslutade med en dumpling lunch. Veckan har  annars varit toppen. Tillbaka till skolan i lugn takt och sedan massa träning på det. Enda dagen jag inte tränade var igår då det spöregnade precis hela dagen och jag, med gott samvete, låg inne och degade. Var ute igår och gjorde stan vilket alltid är lika kul. Och jag mår inte så dåligt idag.  Jag tror på det här med att dricka vatten innan man går till sängs. Det har jag börjat med nu.

Var nere i Soho och shoppade i fredags. Kom hem med en klänning, 3 ringar och ett par skor. Har funtat lite på om jag ska behålla skorna men de är så vackra så jag kan inte släppa dem. De får stanna och jag får leva på nudlar i några veckor. Här snackar vi prioriteringar :) Men det är det värt!







Kommentarer
Postat av: Liza

Shoppade en Bibel? Får man fråga varför :)

Skorna var jätte fina, ibland är nudlar precis det man behöver :P



Loove

2009-04-12 @ 22:49:01
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha bibeln är till en literatur klass i skolan :)

2009-04-12 @ 23:39:25
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Liza

Haha okej, tänkte väl.



Antar att det var du som skrev på min blogg..lite anonymt sådär ;)Såå skorna kommer från

Topshop, New look och Primark. Och du, tro mig jag har inte heller några pengar. Fast dom var billiga.. eller ja, alla utom Topshop :).



Din dag kommer. Jag har haft mina dagar och dom kommer förmodligen nu snart igen men det är smällar man får ta.



Love



ps. Du har ju precis köpt ett par skor ;)

2009-04-13 @ 18:16:31
URL: http://entvatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0