The Big Day!




Grattis
till min kära far på hans stora dag! Önskar att jag var där han är så att jag kunde krama och pussa på honom men jag skickar dem mentalt istället. Vet var han befinner sig men jag vet inte om jag vågar avslöja det så jag nöjer mig med att säga att han har det bra! Kan tänka mig att ni dock redan har pratat med honom eller hört av er på ett eller annat sätt så ni vet säkert det.

Idag blir förövrigt en lugn dag med lite läsning, pluggning och fixande med små saker. Här firar man ju inte Valborg så någon brasa lär det ju inte bli. Inte heller är man ledig på första maj. Nu råkar jag ju vara ledig på fredagar i alla fall så det gör mig inget, men ändå. MIn helg har i och för sig redan börjat så jag kan tillåta mig själv att slappa lite. Lite första-maj slapp. Vad sägs om det?


Kommentarer
Postat av: Liza

Pappa är fortfarande nyfiken på vart födelsedagsbarnet spenderar sin stora dag. Men han kanske hann med att ringa ett samtal nu på kvällskvisten.



Jag firar inte heller valborg och jag är inte ledig i morgon så vi ligger lite lika idag du och jag :P





Pusss

2009-04-30 @ 18:25:30
Postat av: Farbror´n

Han bara dök upp hos oss i Skåne och vi hade ingen aaaaaaning om att han skulle komma!!??

2009-05-04 @ 09:05:07

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0