Sunny days!


West Village


Eftermiddags drink i solen på rooftop baren på Hotel Gansevoort...


...som förövrigt ser ut så här i dags ljus


Gud, jag har verkligen inte bloggat på en hel vecka. Det skyller jag rakt av på det fina vädret. Vi har haft 28-32 grader i flera dagar nu så att sitta hemma (framför datorn) kändes inte så lockande. Vi har besök från Sverige av J och D som vi har visat runt och underhållt. Hela helgen har enbart bestått av njutning i alla dess former; utgång, tanning, drinkar, bruncher, promenader och solsken. En mycket bra helg har vi nu lagt bakom oss och tar veckan med stormsteg. Imorgon är det redan onsdag och vi ska ut på stan och härja (dagtid eller kvällstid är inte bestämmt än) men en toppen dag är att vänta.

Nu; dags att sova. Måste ladda batterierna efter en lång dag i skolan. Det enda som ens kan störa mitt toppen humör är otacksamma, otrevliga elever som jag åker på att hjälpa. Men imorgon är en ny dag så vi hoppas på förbättring.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Liza

Puss!

2009-04-29 @ 10:35:25
Postat av: Farbror´n

Hoppas kan man ju alltid!!

2009-04-29 @ 15:49:10
Postat av: Rickard

Festa lite för mig oxå.....

2009-04-29 @ 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0