Matkoma!

Har precis ätit galet mycket mat. För mycket om ni frågar min mage. Jag kunde lixom inte sluta, det var så gott. Det får jag såklart känna av nu. Aj, magen spänner och står ut. Lite sådär som det kan vara när man har envisats att dra på sig ett par tighta jeans i storlek 2 decimeter för små. Typ så känns det... nog för att det var nyttig mat men nu känns det inte som om jag behöver äta på dagar. Jag vet dock att jag snart kommer att attackera påsen med Djungelvrål som ligger och stirrar på mig. Självbehärskning är inte ett ord jag använder speciellt ofta!

Vilken debatt det sen har blivit om var pappa kommer att spendra sin stora dag. När det satte igång var jag lika ovetande som ni, men nu har jag allt fått reda på ett och annat. Smart plan om ni frågar mig (fast gör inte det för jag kommer ändå inte avslöja något), han är allt klipsk min far!

Var och tränade tidigare. Min kropp fick sig en ordentlig genomkörare så nu är jag trött, inte bara i musklerna utan nästan lite sov-trött. Jag sitter som en degklump i soffan och kollar på film. Tror i och för sig att kroppen har så fullt upp att ta hand om all mat att det inte finns mycket energi kvar till annat. Hur som helst mår jag bra och njuter av att helgen har börjat. 25-30 grader de närmaste dagarna är vad vi har att se framemot. Det ni, är grejor.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Nu fattar jag, fyller pappa Thomas 50 år!!

Det är som jag sagt hela tiden, han är snart ikapp mig.

Det sa jag redan när han fyllde 25....nu är han snart i kapp.

Hoppas du mår bra, jag tänkte extra på dig häromdagen när jag tittade på vänner.

Kram

Kerstin

2009-04-24 @ 21:09:18
Postat av: Anonym

Ha ha Kerran, skall vi börja älta den där gamla grejen igen.. Du vet du att du ALLTID kommer vara SÅÅÅÅ mkt äldre..



Kommer Väl ihåg när du fyllde 25, om jag inte helt e ute o cyklar så befann vi oss på Sigges båt och kanske förbrukade någon liten flaska vin o sprit :-)



Trevligt var det ialla fall.. (som alltid) och Redan då var du ... Hmm Ganska mkt Äldre än undertecknad..



Nää "gubben" blir inte äldre än 35 + ja ja.. + kanske liten moms :-)



Gumman (Kärran) hälsa familjen så gott



Kram

Pojk spolingen

2009-04-25 @ 00:02:04
Postat av: mumin

...well I still think, 'the old one' should have come to NY...at least that is one place, where he still could be' The King of The Hill'...so there...

2009-04-25 @ 16:49:30
Postat av: Farbror´n

Jag vet vart han ska!!!?

Men det kommer att kosta mycket för få reda på det!

Jag vet att han ska till Trosa, eller det är ialla fall en kvalificerad gissning!

Om han inte ska till Västkusten, ni vet till tjejen han träffat som bor där!?

Har ni kollat så att han inte ska ut med kajaken!?

Han skulle väl vara iväg och spela golf denna helgen som var och nu är han väl på jobb!? Ni får väl kidnappa honom när ni ser han, då vet ni ju var han finns!!?

Jaså, inte det!?

Ja ja, själv ha jag fullt upp, då jag och Roy (en "vän") håller i Gosslörssammandragningen till helgen och dess för innan är det Valborgsfirande i "Bejan" (Beijers park!).

2009-04-27 @ 13:59:51

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0