Home sweet home!

Jaha, då var man tillbaka i stan igen. Känns lagom kul att vakna upp till spöregn och ganska mycket kallare väder. Vi ska i och för sig få oss en fin fin helg med sol och härliga 16 grader. Alltid nåt! Det är ändå lite skönt att det regnar just nu, det tvinga mig lixom att vara inne och ta tag i lite saker så som uppackning, tvätta, och gå och handla. Hade ju tänkt mig en lång promenad och en jogging tur men det ser nog ut som om jag får strunta i det. Och inte kan jag gå till gymmet heller eftersom det  är stängt just den här helgen pga ombyggnad. Typiskt men ganska skönt!

Det skulle kunna vara lite depp varning på att komma tillbaka till ett grått NY, men ingeting kan riktigt röra mig. Vad som helst skulle kunna ske och jag är redo... nu kan jag dö lycklig: jag har badat med delfiner! Det var bland det absolut bästa jag har gjort och jag önskar att alla skulle kunna få uppleva det. Det var fantastiskt underbart och jag vill bara göra om det. Det blev pussar, kramar, mycket klappning, åkandes på ryggar, puttarandes i il fart mm. Det var helt enkelt en vinnare!





Ja, ni ser själva. Jag ser ju måttligt glad ut :D

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hej älskling!

Det är inte utan att man är lite avundsjuk (läs.. OTROLIGT avundsjuk..) Var jätte jätte nära att få bada med Delfinerna på Kolmården för många år sedan när jag var där med IBM men just då så gick det en sjukdom så INGEN fick bada med dom :-(((



Josse jag är Så glad för din skull, det ser super mysigt ut...



Visst har allt det roliga o trevliga ett slut och vardagen kommer men det är ju som livet är, men det bästa är ju att minnerna består.



Hoppas du vilat upp dig och laddat batterierna ordentligt inför den kommande terminen.



Får faktiskt själv göra ett besök till värmen, åker till Turket imorgon bitti med 5 andra gubbar och spelar golf :-)) "Lång näsa till FF alias El Prof".. Sorry Göran.



Puss Puss min skatt



2009-04-03 @ 20:33:29
Postat av: Rillemannen

Hej bruden,

Det måste ha varit en riktigt cool upplevelse att få ha varit med delfiner.

Allt det trevliga ett slut osv. men tänk dig då att ha det så där att man faktiskt kan göra allt det där du gjorde men hela tiden?



Fan va trisst, eller hur bättre att få jobba å känna på krisen:)



Man kan ju bara tänka sig hur tex. paris hilton spenderar dagarna.......

Kommer du hem nåt i sommar eller blir du kvar? annars kommer vi över till dig...(jo just ja)

Men det skulle va fett nice, börjar spara meddesamma



ha det så bra å vårda solbrännan.



puss & kram

2009-04-04 @ 00:32:50
Postat av: emily

Åh fu sjutton vad avis jag är!! Vi har iof haft de kalas bra i London men ändå värme och all inclusive är inget man hade tackat nej till ;)



Har skorna kommit föresten? Fick ett mail om att de hade skickats.



Pussas

2009-04-04 @ 17:14:29
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: emily

Åh vad trevligt :) 5 par nya på en vecka, det är inte dåligt de! Skulle du också ha ett par likadana??



För övrigt så är Lina i Nevvan nu!! :) Ni kanske kan hooka up?

pussa

2009-04-04 @ 18:05:12
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: favvo farbror´n

Det ser otroligt härligt och spännande ut, nja som far din skriver, det är inte utan att amn är lite avis!!!! LITE AVIS!!!?? SKITMYCKET-AVIS!!!

2009-04-05 @ 14:15:36
Postat av: Madde

Hej vännen!

Va kul att du kikat in på min blogg, brukar försöka följa dig här och annars träffar jag ju mamsen din när naglarna fixas.



Hoppas allt är toppen med dig.



Kramar i massor

2009-04-05 @ 20:16:52
URL: http://huzmuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0