Tummen upp- tummen ner!

For er som inte laser min unique blogg sa kan jag beratta for er at tjag for nagra dagar sedan skrev ett inlagg om klader och kvinnliga kandisar pa MTV's Video Music Awards som gick av stapeln i sondags. hyllade Britney och dissade Christina Aguilera. Om ni vill veta mer sa vet ni vart det finns!

Nu tankte jag kritisera outfits fran Fashion Week har i New York. sag garna vad ni tycker och framfor allt om ni tycker att jag har fel!

Winona Ryder
NEJ! HELT FEL!!! Ful, lost sittande klanning med tights och gradd vit hy... inte snyggt. Kolla haret ocksa. 

Rachel ZoeGorgeous Rachel Zoe, super kandis stylisten som nu fatt sitt egen program pa Bravo: The Rachel Zoe Project.
Snygga heels och armband!!

Nicole RichieFab, underbara Nicole Richi har gjort det igen. Kan den har manniskan aldrig gora fel? Allt med den har outfitten ar ratt!!!

Kate Mara
En mojlig favvo! Svalt, snyggt, stiligt! Kate Mara!

Eva Longoria
Annu en hit! Amrband, dress, skor, har! Full pott! Eva Longoria!

Bijou Phillips
Hot hot hot!!! 

Daisy Lowe och Mark Ronson
Brians kompis (min roommate) super mega kandis producenten Mark Ronson med sallskap... kanske inte riktigt ratt for fashion week!





  

Kommentarer
Postat av: Favvo farbror´n

Hi there!!

I think some of them are great and some less great...

The first two pictures and dresses were not that hot and I might add the last one aswell, but the rest of them are quit okay and then some...

El Diva, you have to look in to my blogg, there are some nice news there, at least for some of us!!!

Bye!

2008-09-10 @ 09:24:10
Postat av: carin lindman

Jag håller med föregående talare, den första var skrämmande och några andra också men i det stora hela var dom hot som du beskriver det. Du kanske skulle gå in i denna bana mode alltså eller? Jag skulle vilja säga en annan sak, jag mailade till dig angående din mor men det gick inte fram av någon anledning och jag vill verkligen säga grattis till dom två och önska dom lycka till, jag har varit på väg och fråga Mia flera gånger när jag är hos henna och fixar mina naglar med inte vågat, nu behöver jag inte undra längre.

kram från din enda faster

2008-09-10 @ 14:24:20
Postat av: Mumin

...actually I don't really have much to say about the fashion...neither positive nor negative...but I do wonder at the fashion industry having the showing just this week, considering 9/11 and all...not that dwelling on it does any good, but those saintly New Yorkers always seem to bring it up and forefront, as if this event was ever the worst tragedy in the world history....

...anyway..I was just wondering, as it hit me, it's past midnight and now officially 9/11 once again...



sleepless..

2008-09-11 @ 06:27:31

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0