Total Eclipse of the heart!



Ännu en skolvecka förbi... thank God! Lätt den jobbigaste veckan sedan jag började på Berkeley men nu blir det förhoppningsvis en lite lugnare helg. Har kanske hittat en lägenhet men det är inget jag vill berätta om än då allt inte är klart. Känner jag mig själv rätt så kommer väl karma att leta upp mig och förstöra något så det håller jag nog tyst om ett tag till.

Har förövrigt gått riktigt bra i skolan nu, känner mig stolt över det jag har presterat så nu väntar jag med spänning på resultat. Vet faktiskt redan nu att jag får ett A i min Oral Communications klass, vill inte skryta men känner mig stolt över det betyget. Att kommunicera muntligt är något jag nu kan, även på papper :) haha

Och bilen går bra.... eller vad det nu är man brukar säga när man vill småprata lite.... Iphonen funkar perfekt. Så himla skönt att kunna koppla upp sig på nätet överallt. Kolla mail, facebook och blogg where ever you are. Kameran är också bättre än jag trodde så jag går gärna runt med telefonen uppe och låtsas fotar bara för att flasha lite ;) det får man väl?

Nu väntar en slapp kväll i soffan för första gången på länge, så jag ska njuta skallen av mig. Fint va?!

Pust, stön och stånk... jag är trött... hoppas jag orkar ta mig till soffan...

Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattis till dinafina betyg.

Ja nu är jag hemma igen o fryser som bara den.Det var sol o varmt i malmö men i min lägenhet är det svinkallt som alltid innan dom börjar elda.

Smillan är otroligt charmig o väldigt lydig för att vara så ung, så det har dom lyckats bra med.

Det är otroligt vad ungar växer fort o förändras till det bättre, men det är så det ska vara.

Barnen är väldigt trevliga.

Jag hoppas att du får lägenheten, för det är ju trevligare med en egen lya.

Kära hälsningar.

2008-09-04 @ 08:54:19
Postat av: Liza

http://www.modette.se/Modetter/Blogg/Blogginlagg/?blog=9&entryid=91416#comments





kolla.en varsin ysl tyg bag till dig och mig? haha





Puuusss

2008-09-04 @ 11:15:42
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: goran

Hej och grattis!!

Tack kära mor för de fina orden om Smillan och barnen, men allt är inte guld som glimmar...

Jag och Lotta har blivit lite "slapphänta" (anser jag då och då) och det avspeglar sig i barnen beteende då och då, dvs. lite bortskämda har de blivit, såsom att inte alltid plocka av efter sig och kanske inte alltid tacka för maten...

Jag vet att detta inte anses som något stort problem, om man jämför med hur en del andra har det!!! Nu är det så, att vi måste utgå ifrån de förutsättningar som vi har och de grundtankar vi har tänkt oss uppfostra våra barn i...

Mamma, om du har det kallt är det bara att komma hit, dvs. till värmen...

Favvo farbror´n

2008-09-04 @ 12:41:53
Postat av: Jossan

Farmor: Hej hej. Tack snalla. Har ar det ocksa jattefint vader och varmt sa ak inte tillbaka till Malmo, kom hit istallet. Vet dock inte riktigt vad det ar for vader i Boston men det borde vara bra. Har kommer vadret att vara fint hela veckan ut.

halrigt att du hade det bra dar nere. Vi alla vet ju att G&L gor ett bra jobb med allt de tar for sig. Langtar tills jag far traffa dem nasta gang. Ha de bra och kram!



Goran: Ah lite slappt kan det ju bli, det ar inte sa att ni kommer tappa greppet totalt om jag kanner er ratt. Klart att man maste utga fran vart man startade och inte kan man jamfora sig med alla andra hela tiden. Jag tycker i alla fall att ni gor ett toppen jobb! kram och ha en bra dag i skolan!

2008-09-04 @ 16:32:13
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Görang

Hej El Diva!!

Jag vet inte hur du har det på din andra blogg, men liksom min, verkar de våra vara en aning på dekis förnärvarande!!??

Är de månne någon höstdepression som har slagit till!!??

Nåväl, jag var bara lite nyfiken...

Hur går det på lägenhetsfronten? Intet nytt eller!?

God natt och sussa sött!!

Favvo Farbror´n!

2008-09-04 @ 23:04:58
Postat av: Liza

Nej sötis. om du läser inlägget så delar dom ut dom på de adresserna som står i inlägget. På olika ställen i NY under lördagen om jag minns rätt.

=P



Pusss

2008-09-04 @ 23:13:48
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Peter

Grattis till din fina insats i skolan. Skönt att du får utdelning för ditt slit. Hoppas att du får en avkopplande helg och stora portioner beröm, uppmärksamhet och omsorg av de som får njuta av din närhet.

Kram

Peter

2008-09-05 @ 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0