Bilder kommer!

Detta tjat om bilder på lägenheten. Jag förstår att ni är nyfikna och vill se hur fint jag bor, men då måste ni förstå mig att jag vill att det ska vara perfekt innan jag tar och lägger ut bilder. Jag lovar att det kommer ske inom en väldigt snar framtid. Jag vill bara att det ska se bra ut. Men då kommer det även före och efter bilder för er att njuta av och kommentera bäst ni vill.

Här kommer lite andra bilder från de sista dagarna med mamma. Hon har som sagt åkt hem nu och jag är olycklig i hjärtat. Det var otroligt tufft att skiljas men vi får tänka på den underbara veckan vi har haft. Vi ses ju till jul och hörs ju nästan varje dag. Jag längtar redan tills nästa gång.

Här är Central Park bilder och bilder från Metropolitan Museum of Art (som ligger i parken). Större Museum får man leta efter!

















 Greek-Roman Art





 





 Jackson Pollack! En favorit!

 Pablo Picasso. Det fanns mycket modernare konst så som Picasso, Matisse, Monet, Manet och Pollack. Många som jag gillar!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

De é så kul när du lägger ut bilder från NY, ta gärna några från kvarteren där du bor och visa oss.

LÅ o jag har varit på Väddö och plockat svamp, det har varit ett underbart höstväder här idag.På tisdag åker vi 4 dagar till Italien, vi landar i Pisa, det ska bli så skönt detär ca 20 grader på dagarna.

Kram från K

2008-09-28 @ 18:44:28
Postat av: carin lindman

Verkligen jättefina bilder och jag håller med Kerstin ang. utanför och runt där du bor (man är ju lite nyfiken). Kerstin det låter inge roligt att åka till värmen eller hur?

Så får jag säga välkommen Mumin det var väl trevligt. Vi har slsken här men inte jättevarmt snart får man ta på sig strumpor (tvi). Jag var med Thea på Lidingöloppet eller rättare sagt Maja, jag och Thea och vi kom dit precis när musse Mohamed kom i mål och alla jublade eftersom han sprang ifrån en kenian och det blev årsbästa tid för musse när det gäller Lidingö Loppet och det var ju kul tycker jag att en svensk tog hem segern för en gångs skull. Thea hade det mysigt utan sin bråkiga lillebror, hon fick poppcorn och en jättefin ballong samt en godis napp en stor en. Vi hade otroligt tur med vädret.

Nu ska jag gå och äta ha det.

kram från din enda faster

2008-09-29 @ 16:51:18
Postat av: El Diva!

Åh va bra att ni gilar bilderna. Det 'är kul att få feedback på det som läggs upp. Kvarters bilder coming up. Hoppas ni får det jätte mysigt i Italien. Hörde att ni ska gå den där kärleksturen som mamma och Peter gick. Låter toppen. Hoppas ni får en fin resa!



Åh va kul att höra lite om hur barnen har det och vad ni har gjort. Lika mycket som ni vill höra om min vardag så vill jag ju höra om er vardag med barn och svampar :) tack för det!



Kram till mina -strar (moster och faster) :)

2008-09-30 @ 03:23:50
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0