Seg måndag!

Idag började skolan igen. Kul att komma igång igen, inte lika kul att kliva upp tidigt på morgnarna. Nog för att jag är en morgon människa så gillar jag verkligen inte att öppna ögonen när det fortfarande är mörkt ute. Denna första dag började dock lugnt med en klass och den var nu på kvällen. Macroeconomics. Verkar helt ok. Annars är vardagen ganska mycket tillbaka vilket är vad som känns lite trist. Skrev just i en motkommentar till Moster och Faster att jag uppskattar och gillar att höra vardagliga saker från er där hemma och vad ni har för er så här ska ni få en redogörelse för min morgondag:

*Morgon klass i Priciples of Management kl 8.55

*Svänga förbi bokaffären och köpa några skolbäcker.

*Gå till banken och adressändra. Här finns det inget som heter adressändra.se... allt ska göras manuellt ser ni.

*Gå till gymmet. Ska självklart träna (blir nog löpbandet som får sig en tur) men måste även där adressändra.

*Gå hem och fixa lite smågrejor, slappa lite, blogga, laga middag.

*Kvällsklass i Advanced Spreasheet kl 18.

*Ringa A och sen förmodligen krypa ner i sängen.

Jaha, och hur kul ser den här vardagen ut för El Diva i NY? Som vilken annan vardag som helst :)

Kommentarer
Postat av: Favvo farbror´n

Hej El Diva!

Jag måste bara raljera lite och då om det du har att göra...

Själv tycker jag att det låter som en ganska skön dag!! Hade jag hunnit med hade jag ju förstås lagt in en runda golf där någonstans, men annars är det ju lite småmysigt...

Jag vet att man inte ska jämföra äpplen med päron, men du kommer nog inse (en gång i tiden!?)att det var rätt skönt när man "bara" behövde bekymra sig och ta hand om sig själv... Klyscha, ja visst!! Men det ligger faktiskt lite sanning bakom det också och det är inte för att föringa det liv du och många andra lever, kanske tvärtom, dvs. att man borde ha tagit tillvara på och uppskattat den tiden mer än man kanske gjorde!!??

Du vet att jag anser att jag har ett bra liv och inte skulle vilja byta bort det, men jag är inte mer än människa och visst hade jag kunnat ha mer pengar i plånbiken eller mer tid över för barn och andra aktiviteter, men va f-n, vad har jag egentligen att gnälla över eller att längta efter!!?

Chillevippen!!

2008-09-30 @ 13:42:38
Postat av: Mumin

...just thought I swing by and leave my droppings on your blog also, or you might be sad..hi hi...although in my defence I must add, I left my little crumbs on Unique already...

...so now back to a really important topic...

..PICTURES of you know what...before...after...and around...after

...as your day does seem to be rather boring and most certainly not filled to the max with important stuff...as of yet...well that was yesterday of course, maybe by today you are back to your old party girl mode, in wich case we may never see those pics...

...see I told you all..soon you'll be wishing I never had surfaced...

puss o kram.

2008-09-30 @ 16:47:17

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0