Pannkaka!

Hej
Förlåt
Ursäkta

Jag vet att mitt bloggande har varit illa, riktigt illa den senaste tiden. Förklaring till det ligger i alla oändliga projekt i skolan. Efter midterm- week trodde vi kanske att vi skulle få hinna andas innan vi satte igång med förberedelserna till alla final exams, men ICKE! Jag har mer att göra än någonsin. Independent projekts, analysis reports och genusvetenskap står mig upp till halsen. Jag har så fruktansvärt mycket att stå i att bloggandet har fått tagit smällen. 

Det har precis varit Labor Day weekend, motsvarigheten till våran 1:a Maj. En dag för arbetarna och facken. Typ. Bryr mig inte riktigt, men det satt himla fint att vara ledig en extra dag, en extra plugg-dag som det blev för mig. Ett stort tack till A som hjälpte mig, stöttade mig och stog ut med mig. Inte kan det ha varit lätt, jag blir ju så nervös och stressad för minsta lilla. Men saker betas av och ikväll har jag faktiskt mitt första final exam. Skönt när att-göra-listan sakta men säkert minskar. Men den stora moroten för mig att palla mig igenom det här nu är ju att mamma kommer snart, när terminen är slut. Halleluja säger jag bara!

Det har förövrigt kommit en ny vämrevåg med soligt och underbart fint väder.Vi hade ju en "svacka" där ett tag med regn och mulet väder men nu är det fina tillbaka, och helgen har spenderats i Parken med A, skolböcker och iskaffe. Och det bästa av allt; det ser ut som om det ska hålla i sig hela vecka ut. Det tackar vi för och tar gladeligen emot.

dumdidumdidum.........tralalalala......... upp som en sol, ner som en pannkaka.....

Nää, gott folk, roligare än så här blir det inte just nu. Vi får vara glada att jag hann med att klämma fram ett litet inlägg i alla fall. Snart kommer det updates på Iphonen och på vem den här mystery A kan vara... fortsättning följer så stay tuned!

Hej och Puss

 

  

Kommentarer
Postat av: Görang

Det är lugnt, vad kommentarerna beträffar ändå, så gör det du måste och låt du din svenska publik vara lite på väntlistan!!

Min blogg är inte direkt överöst av kommentarer heller, varför vet jag inte!!?? Kan vara för att även jag haft annat för mig?

Kämpa på!!

Kram

Göran

2008-09-02 @ 22:48:23
Postat av: mormor

Hej hjärtat!



Håller med Göran. Skolan först, verkar vara nog så tufft. Jag beundrar dig det vet du. Kommentarerna kommer när tiden tillåter. Skönt med en backupp som i A. jag tror att tack vare det kommer du snabbare och lättare i genom din måste-göra-lista.

Du skall vet att jag läser din andra blogg också så det så.

Puss och kram

från din enda mormor.

2008-09-03 @ 20:12:42
Postat av: Jossan

Tack snälla för era stöttande kommentarer. De väger mer än om det var fler och lättare... så det så! Tack ska ni ha!

Kram på er!

2008-09-04 @ 02:31:06
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0