Varmt hjärta!

Nu ska jag väl ha hittat lite tid till min lilla blogg. Har som sagt väldans massa på schemat och tiden räcker inte till. Jag fick nys om att Arnes konst ligger på en hemsida som från början är Jerrys (om jag förstår det hela rätt.) Jag gick in för att kika på hans tavlor och visst hittade jag dem. Läste på farbrors blogg om just kritik av vissa av hans tavlor från både höger, vänster och sin fru :) Jag är nog en av dem som alltid förstått mig på hans tavlor och tycker väldigt mycket om dem. Fick förövrigt en egen för några år sedan när jag fyllde år. Såg på hemsidan att alla tavlor är, för mig, nya och jag blev lite besviken att han inte hade lagt upp några av de gamla, några av dem som fanns hemma hos dem. Men jag förstår att han inte kan få med alla utan jag uppskattar att vi får ta oss en glutt.

När jag var inne på sidan såg jag också några album på familjen Pålsson och gissa om jag blev glad. Jag vill säga att jag flög i taket när jag klickade fram bilderna av barnen. Precis vad jag behövde och ville se. Det är jättekul att se relativt nya bilder eftersom jag inte sett dem på så länge, och det är kul att se hur de växer. Nu saknas bara bilder på Julia och sen är det fulländat :)

Titta bara på dessa troll:


Söta Elias






Fina Thea











Är de inte underbara? Jag tackar och bockar ömt för dessa härliga bilder som förgyllde min dag. Ni kan själv spana in fler Pålsson bilder och Arne Art på: http://galleri.jipmusic.com
Där har även Jerry en blogg. Jippi, fler bloggare! Kul!

Men det största som har hänt idag är, utan tvekan, att kusin L har bokat sin resa hit till NYC! Den 5e november smäller det och gissa om jag är exalterad. Det ska bli så jäkla kul att ha henne här. Jag lovar att återkomma med updateringar på våra planeringar och våra nerver ju närmare det kommer :)

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: kusse malin

Jag ber om ursäkt!!! Jag skulle ju ha sagt till dig att det fanns ett fotoalbum på nätet.

Hemskt ledsen.



Men jag blev glad att se mina troll på din blogg.

Visst är dom fina!!!! =)



Kommer du vara med mamma och co till jul?

Men vi måste träffas ändå.



Jag önskar dig allt gott!

Ta det bara lungt och försök att fokusera på det viktigaste.

Tänk inte på alla måsten utan gör det som är viktigt.

Framförallt skolan.

Men jag vet att du är en smart tjej, om det är ngn som fixar detta så är det du!!



Saknar dig massor.



Kramar

2008-10-09 @ 21:47:22
Postat av: Göran

Håller med kussen!!!

Sen kan jag bara säga, OOOOHHH MAN!!! Poor N.Y when the two of you are getting togheter!!! Will the town be safe!!?? Will it still stand afterwards!!??

Have a nice one!!

2008-10-09 @ 22:54:14
Postat av: din enda faster

Nu hann Malin för mig, men jag frågar i alla fall om du vill vara med oss på Julafton. Vi ska vara hos oss i år eftersom det blir för trångt hos Maja. Vi hoppas att du kan. Kul för dig att kusin L kommer över då kommer ni säkert att ha jättekul.

kram från din enda faster

2008-10-10 @ 00:05:22

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0