Värdomästare!

Jag vet, jag vet.... värdelös är vad jag har varit den sista tiden... men snälla håll ut. Imorgon har jag mer tid till mitt förfogande och då ska här bloggas som sjutton. Är även liten sugen på att kommentera El Professores senaste familje-inlägg. men imorgon som sagt. Jag hinner lixom inte med allt som ska göras och fixas. Jag gör mitt bästa och önskar just nu att dygnen kunder vara lite längre och att veckodagarna kunde vara lite fler, men man kan ju inte alltid få som man vill så jag får helt enkelt hålla mig till tiden jag har. Och eftersom jag kommer att ha mer tid imorgon så återkommer jag till allt och alla då.

Till dess.....


P.S pratade med allas våran Mumin idag och hon mår bra. Jobbar (lite för mycket om ni frågar mig), mår bra och hälsar så gott till alla! 


Kommentarer
Postat av: mormor

Du Josse, dygnet har bara 24 timmar som du vet (hoppas jag). Mitt råd är, ängna dig åt det som du tycker är viktigt. Om vi andra vill veta något tycker jag att det gå bra att läsa din andra blogg, vilken dessutom är lite mer informativ, på ett mer neutralt vis, du får inte missförstå mig nu men räcker inte tiden till så måste Du ändra på saker och ting, utan att ta hänsyn till oss andra. Vill vi inte svara på engelska så kan vi ju gå in och svara på blogg.diamant eller?

Jag skriver detta för att jag är rädd om dig. Du är en av de mest viktiga personer som finns för oss alla. Var rädd om dig och gör vad du känner för och inget annat (ha inget dåligt samvete lönar sig föga)



PS! Klart att det är roligt arr läsa alla kommenterer i blogg diamant.

Hälsa Liza att jag visst läser hennes blogg.

Puss och kram



Det regnaroch är disigt (trist)

2008-10-09 @ 13:34:20
Postat av: El Diva!

Tack mormor för dina fina ord. Visst är det viktigt att ta hand om sig själv och prioritera rätt. Jag vet att tiden inte alltid räcker till och att jag ibland nåste ändra på vissa saker, men jag är ju inte mer än människa så jag lär mig på vägen. Det är i alla fall skönt att höra att jag måste göra saker för mig och inte för någon annan. Det är saker jag tror att jag vet innerst inne men som jag ibland behöver påminnas om.

Tack för att du också tar upp och påpekar läsandet och svarandet av den andra bloggen. Kul att någon läser den :)



Jag saknar dig och tänker mycket på dig men vi ses ju till Jul! Kram och puss på dig och ta hand om dig!

2008-10-09 @ 18:59:22
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Liza

Japp, det är Eva mendes och hon är heet

2008-10-09 @ 20:41:08
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Liza

ps. Hjärtat jag läser din andra blogg flera gånger om dagen. Bara så du vet ;)



Älskar

2008-10-10 @ 10:57:28
URL: http://entvatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0