Sliten som en uggla!

Idag har jag ine gjort många knop. Mest pluggat faktiskt. Gjorde i och för sig en favorit i repris och tog en lång morgonprommenad men annars har jag mer eller mindre varit klistrad vid datorn. Jag är så trött på det här nu och känner mig nog färdig för dagen, alltid lika skönt att stänga ner och känna att man i alla fall gjort det man ska, och idag har jag verkligen inte gjort en gnutta mer än nödvändigt. Håller mig lagom mycket över ytan. Det låter kanske lite konstigt när det kommer från en överpresterare som jag, men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig.

Nje, om jag skulle ta och äta lite kanske. Bakis känslorna håller precis på att rinna ur kroppen och jag känner hunger känlsorna sakta komma fram. Men vad är jag sugen på? Pastasås kanske, eller en ballerina kaka, eller varför inte ett äpple. Listan kan göras lång och valmöjligheterna är oändliga. Ständigt alla dessa val i livet!

Kommentarer
Postat av: Göran

Det bara visar att även du min käre El Diva är mänsklig och kan ta dig en blecka eller rättare sagt flera ha vi nog sett och läst om...

Sen blir jag inte klok på din rubrik, "sliten som en Uggla"!!??

Hade du skrivit, sliten som Uggla (Magnus alltså!!) hade det varit okay, men inte sliten som en Uggla... Oh no that´s not right!!! Ask anybody!!

Klok som en Uggla var du troligtvis inte då du skrev det och kanske inte heller under dagens arbete och dess insats, med tanke på gårdagen... Hur har du tänkt att klara av pluggandet då Liza kommer!!???

Du vet vem!!

2008-10-13 @ 18:06:25
Postat av: Liza

Göran håller med dig har också funderat på rubriken ;) Och när jag kommer gör hon som hon alltid gör bara att hon kanske få vara uppe lite längre på kvällen och kramas med mig.. på dagarna pluggar hon och jag lär mig storstaden ut och in.. ;) det kommer gå så fint så.. men det tvivlade du väl aldrig på..



Ha en trevlig kväll folks ;:)

2008-10-13 @ 18:52:12
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Göran

Du liza, du tror väl inte att hon kommer släppa dig vind för våg in The BIG APPLE!!??

Jag tror att hon kommer att jobba på lite extra innan du anländer och få lite kvalitetstid med sin "syster"!?

Tvivel, njetski vadutski!!

2008-10-13 @ 20:56:12
Postat av: Göran

Tungt inlägg på LOGOWOLL nu, men bara om och när du orkar!!

Have a good night!!

2008-10-13 @ 22:17:30
Postat av: El Diva!

Mina kära släktingar. Vet inte ni vid det här laget att allt jag skriver inte kanske alltid går att förklara. Det bara kommer lixom :) Och sen kan ju allt i livet inte heller komma lätt som en plätt, ni får ju tänka till lite, haha!



Ska se om jag orkar något tungt inlägg idag, annars lovar jag att kika in imorgon. Ska se om jag också pallar att skriva ett inlägg på min egen blogg. Den som lever får se!

Puss

2008-10-14 @ 00:32:53
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0