Outfits!

Äntligen hemma efter en lång dag. Den blev om möjligt ännu längre eftersom jag alltid annars är ledig på fredagar men var idag tvungen att komma in ändå. Vi har haft heldags seminarium för oss tutors (hjälplärare) med föreläsare, grupparbeten och viktiga diskussioner. Väldigt lärorik  och nyttigt att få jobba med andra tutor och dela deras erfarenheter. Och inte att förglömma all mat som skolan bjöd på idag. Det var fruktsallader, fika, gigantisk lunch buffé, fika igen, dessert, fika och dryckes pauser. En lång dag med mycket lyssnade och lärande men som överlag har varit väldigt possitiv!

Här kommer lite efterlängtade, för länge sedan utlovade bilder på mina nya skor och dem till olika höst outfits:
Enjoy the weekend, det ska jag för in har precis börjat. Och inte nog med det, vi har ledigt på måndag eftersom det är Columbus Day, en national holliday (röd dag). Hur ser era helg planer ut? Själv kommer jag mest att plugga.



Mina svarta Minnetonkas.


Härlig höst outfit med nya skorna från Minnetonkas, långt linne från H&M, lång kofta från Vitoria's Secret, strumpbyxor från American Apparel, jacka från Zara i Singapore och gammal halsduk från mamma.


Outfit #2 med samma skor, samma strumpbyxor och med klänning från James Perse.
Ser ni förresten att jag har färgat håret, nu är det änu lite ljusare (= blondare)

Kommentarer
Postat av: Liza

du är så vackr min fina. och jag kan inte fatta att jag snart är där med dig.

:D Skorna är jätte fina!!



Jag trodde vi sa att du skulle göra det lite mörkare.. ;) äh du är vacker även om du inte vågar va lite xrazy hos frissan!! (du vet vad jag menar eller hur :D)

2008-10-10 @ 22:53:54
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Peter

Kul med ditt jobb på skolan tillsammans med andra tutor. Det måste bli ett förfärligt liv i korridorerna när ni sätter igång. Du kommer att bli strålande som tuta.

Skämt åsido så är det naturligtvis jättekul och verkligen en fjäder i hatten för dig. Men är man A-student så är man. Är glad för din skull.

Tuta och kör!

Kram Peter

2008-10-11 @ 13:58:13
Postat av: Göran

Det låter som om du fått en snibb av mitt och måmga andras liv, dvs. möten, kurser och härliga föreläsningar...

You´re looking good girl, but I must agrre with Liza about your notsocrazyness...

Favvo- ja du vet!!

2008-10-11 @ 17:13:05

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0