Macro is the shit!

Sitter i bibblan (mot min vilja ska tillaggas) och pluggar Macroeconomics.
Intressant? Jo vars. All typ av ekonomi ar ju valdigt aktullet om inte annat 
Lar jag mig nagot? Massor, hela tiden!
Motiverad? Inte mycket. Det borjar sina i det facket nu, men jag forsoker hanga pa!
Slutsats: Ibland maste man gora saker som man kanske inte vill men som ar nodvandiga.
Slutord: Jag vet att ni redan vet det har och att det inte direkt ar ngotn ny upptakt eller foretelse. Men det ar ju anda inte sa att jag siktar pa ett Nobelpris i smarthet. Det far komma imorgon!

Dagen i lista:
*Trana
*Plugga Macro
*Dagdromma
*Kortat ner mail-listan for maste mail
*Dricka kaffe
*Dricka te

Ja, ni ser. An finns det saker att avklara och klockan ar inte ens halv 6. Nog for att jag har en kvallsklass men det ser ljust ut!


Kommentarer
Postat av: Liza

haha jaa du en dylan låt..och i skrivandes stund klingade det fint..



Pussss

2008-10-15 @ 06:54:57
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Göran

Jag kan endast se en felprio och det är att du valt te istället för kaffe!! Koffeinet gör att du (under en tid iallaf.) orkar ett par timmar extra!!

Sov gott!

2008-10-15 @ 23:10:05
Postat av: Mumin

...just a quickie...don't forget the N.Y. marathon which is very soon as I recall...always a big event, and this year over 38.000 runners...whoa...and best of all, it all ends in one of your fav parks...you guessed it...Central Park...so do go and cheer on both the Swedes and the Finns..please...

...and now all my Spring bulbs are calling, eager to get planted before the rain arrives...

love!

2008-10-16 @ 16:17:49
Postat av: Jessica

haha jag gillar din lista. Smart att stoppa in lite roliga saker också så att den ser lång ut så man kan känna sig extra duktig och får stryka saker oftare, helt rätt. visa kvinna

2008-10-17 @ 13:40:54

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0