Jaha, nehe, om jag anda skulle ta och...

...ta tag i mitt liv och gora nagot vettigt kanske (vad det nu skulle kunna vara?)

Finner inte alls nagot vettigt att skriva om och far lite bloggangest nar jag ser hur mycket bade kusin L och farbror G skirver pa sina bloggar. Varfor har inte jag den tiden att lagga ner? Fan, jag hinner inte mycket nu for tiden. Skolan har dagigt igang med rivstart och mitt schema ar reda spackat. Hinner knapt traffa A heller. Det ar 'ata-skola-ata-sova' varning pa mig just nu. Men det som det mesta gar val over!?

Nej men om jag kanske skulle ta och ga och ata lite da... vad tror ni om den iden?


Kommentarer
Postat av: Liza

Kan vara för att jag är förklyd och har legat 2 och en halv dag i sängen. Inge vidare, och jag tror inte bloggen blir särskilt läst värd either..

Du piggade i alla fall upp mig med din gå-till-skolan-i-tofflorna-story... haha :D



Loove u

2008-10-02 @ 19:39:35
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej vännen!

Vilken fin lägenhet och så bra ni har ordnat det. Lägenheten verkar ljus och fin. Det är bra att ni inte har någon tv än. Du säger ju att du måste ta tag i ditt liv (vad det nu är som du inte redan har gjort). Visst nu handlar det väl tyvärr bara om att plugga, äta och sova alltså ungefär det samma som du skulle ha gjort här hemma i Sverige eller?

Men du har det säkert mycket mysigare där du är och kärleken överlever nog skall du se.

Du och dina tofflor lyckades i alla fall få P att skratta hejdlöst på morgonen och vet ud har man lyckats med det så har man gjort vad man behöver för den dagen.

Jag mår någorlunda, var i Norrtälje igår hos min väninna/Maj träffade Cyklist vänner och hade trevligt åkte färdtjänst hela vägen. Inte så dumt men lite segt. Det regnade där också så nu är hösten här

Många kramar



Jättekul med alla bilderna.Hoppas P trivs

Kram igen

2008-10-02 @ 20:35:53
Postat av: Rickard S

Hejsan Hej,

Det e bara jag din favvvvovärstingsuperdupercooolabästisKUSSE.

Som så många ggr förr så säger jag åter igen att jag läser faktiskt bloggarna men skriver inte alltid faktiskt. Men nu gör jag det:)



Vilken schysst barre du har fixat, såg oxå bilderna på er när ni hade varit på ikea....Ha ha (hm ska den delen vara där? Nej där...........eller?



Hur funkar telefonen då? Har du tagit några av korten på blogen eller är kameran för dålig?(bara 2.0 megapixlar).



Jag håller på å ta reda på hur & om det går att jailbreaka (heter tydligen så) telefonen så jag kan använda den här hemma om du har möjlighet att köpa den over there. Men om det fortfarande så lång kö som på bilderna på din blog vette fasen.



Annars är det som vanligt här på farkostvägen 4, julia får mer å mer finskt temperament för varje vecka som går. Men jag har faktiskt inte fått några gråa hårstrån än, men det kommer väl snart.



Ha det bäst nu å gå ta dig nåt att äta.



Puss å kram från oss 3

2008-10-02 @ 21:02:48
Postat av: mormor

Hej vännen!

Vilken fin lägenhet och så bra ni har ordnat det. Lägenheten verkar ljus och fin. Det är bra att ni inte har någon tv än. Du säger ju att du måste ta tag i ditt liv (vad det nu är som du inte redan har gjort). Visst nu handlar det väl tyvärr bara om att plugga, äta och sova alltså ungefär det samma som du skulle ha gjort här hemma i Sverige eller?

Men du har det säkert mycket mysigare där du är och kärleken överlever nog skall du se.

Du och dina tofflor lyckades i alla fall få P att skratta hejdlöst på morgonen och vet ud har man lyckats med det så har man gjort vad man behöver för den dagen.

Jag mår någorlunda, var i Norrtälje igår hos min väninna/Maj träffade Cyklist vänner och hade trevligt åkte färdtjänst hela vägen. Inte så dumt men lite segt. Det regnade där också så nu är hösten här

Många kramar



Jättekul med alla bilderna.Hoppas P trivs

Kram igen

2008-10-02 @ 23:05:52
Postat av: mormor

Ursäkta det blev visst en för mycket.

2008-10-02 @ 23:08:22
Postat av: Mumin

...thank goodness there's one more Finnish Primadonna waiting to take center stage...we have one or two of them over here also, although it's a tie between the Finnish and the Irish here...but no matter..us primadonas must stick together...

2008-10-03 @ 03:31:00
Postat av: El Diva!

L: Haha ja det kan ju vara därför. Hoppas du mår bättre. Puss



Mormor: Va härligt att läsa att du har varit iväg och träffa Maj och att du 'rör' på dig lite. Än finns det krut i tanten! tack för komplimangen för lägenheten. Du vet att det bara är att komma över och hälsa på, när du vill. Jag saknar dig.



Rickard: Tjena! Kul att höra från er. Härligt att det är lite sting i lill-tjejen. Jag saknar verkligen henne. Kram och puss henne lite från mig så är du gullig. Klart jag går och köper telefonen åt dig när du bestämmer dig för det. Inga problem, och nu börde kön inte vara så lång länge.

99% av korten på bloggen är från mobilen, tycker den funkar riktigt bra. Lite synd bara att det varken finns blixt eller zoom. om det finns så har jag inte hittat de än. men jag gillar hela telefonen jättemycket. och så skönt att ha internet och dyl. Kram på er och hälsa lill jossan (hörde att hon är lik mig) :) kram!



Mumin: Oh how we love you finish primadonnas. What would the world look like without you here?

2008-10-03 @ 18:44:35
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: carin lindman

Vill bara göra ett litet innlägg att det finns ett finskt tempramentunge till ELIAS även om Thea också kan så är han dubbelt så tempramentsfull ska du veta, som Malin säger han är ett riktigt monster. By the way vilken härlig lägenhet ni har skaffat er, jag gillar ditt rum med sängen vid fönstret har du fin utsikt därifrån eller?

Mysigt kök tycker jag att ni har också, jag hoppas att ni kommer att trivas. Det måste vara skönt att inte vsra ensam, man kan ju stänga in sig i sitt rum om man vill vara själv eller hur?

puss och kram från din enda faster

2008-10-05 @ 18:49:50

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0