Happy Halloween!

Äntligen scary friday. Ska iväg på en stor Halloween fest nere på Lower East Side. En svensk kompis till mig annordnar den här halloween festen varje år och den blir bara större och större. Utklädd? Javisst, självklart. Här sparar man inte på krutet. Jag har gått och köpt mig en lite snygg blåsa i form av en baseball outfit. En snygg, tjej outfit alltså. Handskar, strumpor och slagträ. Hela baletten är med. Bilder kommer såklart imorgon, både på mig och min outfit men också på alla mina galna vänner. Kan knappt vänta och se hur de ser ut. Och det blir så mycket roligare när alla går fullt ut.

Lite synd är det dock att jag missar den åliga Halloween paraden nere i the Village, men det kommer ju flera Halloween.

Inte att förglömma!!!! Grattis till min vackra, begåvade, underbara, älskade kusin L. 21 år och vackrare för var dag! Och om bara 5 dagar är du här hos mig. Det är så obegripeligt, men sant! Vi kommer att ha the time of our lives.

Hoppas eran Allahelgonas afton är kusligt bra och att ni njuter av att det är helg. Det ska jag göra.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Liza

Tack älskade vän! Jag älskar orden du beskriver mig med. Älskar dig och de tär helt sanslöst att jag snart är hos dig. Börjar bli sjukt nervös, självklart på ett bra sätt!!!!

Älskar dig såå!!

2008-11-01 @ 01:35:47
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Göran

Åååhh, grattis Liza!!!

Ta det nu lite lungt när ni två "halvgalna" kussar träffas och dessutom i NY!! Hur ska det gå!!??

Kram på er!

Favvo farbror´n

2008-11-01 @ 09:06:13
Postat av: Liza

Tack så mycket Göran! Lite lungt kan vi ta det men inte mer än så :P

Kram

2008-11-01 @ 10:36:22
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: emelie

hejsan! hur länge har du bloggat :D kram

2008-11-01 @ 10:39:17
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0