Dumma idéer!

Gårkvällen spenderades med alla tjejorna. Jättekul att alla kunde samlas och umgås då detta tyvärr har blivit en allt för sällan förekommande hädelse. Vi tjejor som går i skolan har alla olika scheman med dagklasser hit, kvällsklasser dit, extra barnvaktsjobb åt höger och pluggning åt vänster, medan tjejorna med jobb jobbar hela tiden, nästan bokstavligt tala. Så chanserna för oss alla att komma ihop och få tid för varandra är något jag värderar högt, och igår lyckades vi ganska bra.

Började med att vara sena till en middag på 'Fig and Olive' nere i Meatpacking District. Trevligt ställe i bra location, men that was about it. Maten var inte alls bra och servicen var ännu värre. Som tur är så känner vi ägaren så vi betalade bara halva notan och lyckades ändå gå därifrån med ett leende på våra läppar. Vidare gick till till 'Kiss&Fly' för lite klubbing, Där är det alltid så mycket folk och väldigt bra musik, men hälften av oss tröttnade och gick till 'Spotted Pig' och avslutade sedan kvällen på Employees Only'. Trevlig kväll som resulterade i en väldigt sen hemkomst.

Bortåt 5 var klockan när jag väl ramlade i säng. Fick höra av P imorse att jag inte varit så tyst som jag trott, men han bara skrattade åt mig. När man blir en aning berusad så kan man få för sig de mest dumma sakerna och det var precis vad jag gjorde imorse. Vakande upp vid 9 (hade då alltså bara sovit i 4 h), fick se att solen sken, satte mig rakt upp i sängen och bestämmde mig för att gå ut på en prommenad. En prommenad på morgonen efter för lite sömn, med massa alkohol kvar i kroppen och ett trött, tungt huvud på en trött, tung kropp!!! Fråga mig inte hur jag tänkte då? Närjag väl kom hem mådde jag så dåligt och deckade välförtjänt i soffan. Jag säger då det, ibland är man inte MVG smart, det säger jag bara.

Ville bara berätta att jag fick kändisspana mer än vanligt igår kväll. På 'Spotted Pig' är det många som vill hänga och vi såg U2, REM och Bill Clinton. Inte illa va? Fick även tjuvlyssna på U2s nya låt från en framtida platta de jobbar med. Avis?


Kommentarer
Postat av: Göran

Jaaa, förutom Clinton förstås!!! Hade han nån ung dam i sällskap!!??

Hur verkade låten ni fick tjuvlyssna på!!??

Tja!

2008-10-11 @ 22:52:06
Postat av: kusse malin

Japp, måste säga att jag blir lite avis..... förutom en av dom!



Kul att du fick en kväll ute m tjejerna, man behöver det ibland.



Längtar efter att träffa dig



kramar

2008-10-12 @ 22:24:37
Postat av: Jessica

avis x10 men jag såg faktiskt peter sipen härom dan och det är ju inte så illa heller ;) och så var jag supernära på att träffa zlatan o grabbarna, den är rätt svår att slå! (om jag nu hade träffat de ;)) men jag kan iallafall skryta med att de råkar gå till samma sjukgymnastställe som jag :)

2008-10-13 @ 19:00:04

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0