The Village People!

Oj oj sicken underbart ljuvlig dag vi har avnjutit på Manhattan. Lite smått bakis pallade vi oss ändå upp tidigt för att gå ut och äta frukost med P. Blev dock mer kaffe än mat, ni vet hur det kan vara ibland. Vädret har varit oklanderligt,, riktigt fint med strålande sol och krisp i luften. Vi tog oss ner till West Village där vi strosade längs alla små gator, fotade gulliga trappor och shoppade på Marc Jacobs. T-shirtar, paraplyer och armband kom med hem.

Vi stannade såklart också vid 'Vänner-byggnaden' och 'Carrie-trappan', jag menar, hur kan man inte göra det när man är i krokarna? En lång, snirklig tur i the Village blev sedan en tur genom Meatpacking District, upp förbi Union Square, förbi Flatiron byggnaden och sedan hem för att dö i sängen. Vi har mumsat i oss chips, glass och choklad framför filmer och musik.

Igår kväll var vi ute och svirade runt som två ursnygga bruttor i våra bästa år. Vi höll oss i mitt område men lyckades i alla fall springa på en hel del bra ställen. Vi stratade med drinkar och dans på klubben i källaren till Hotel Giraff för att sedan bege oss till Vig 27. V idrack, dansade lite till och hade långa, djupa samtal om allt mellan himel och jord. Det måste man mitt i allt skoj. Inte alls för att det inte var skoj, men ni fattar...


Tuff brud i lyx förpackning


Mitt älskade VIllage


No words neccessary. Beautiful buildings everywhere


Älskling på en fin trappa


Min kamera lever ett eget liv ibland...


Framför Carrie trappan. Fabulous!


Hur fint vore det inte att bo så här?


Det har varit en lång dag...

Jag måste bara säga att jag verkligen är lycklig. Inte nog med att vi hade sten kul igår, idag har varit en av de absolut bästa dagarna på väldigt väldigt länge. Vi har bara gått omkring i solen och njutit. Vi har det så bra och jag skulle vilja att det alltid ska vara så här. Det är mer än härligt att visa runt min älskling i stan som jag älskar och kallar mitt hem. Det är nyttigt för mig att visa henne runt för att se och berätta om alla underbara ställen och områden. Det tar mig lite tillbaka och påminner mig om vad och varför jag älskar den här stan. Jag vill dela med mig av allt fint och hoppas att ni får uppleva Nevvan genom mig, dvs tills ni kommer hit och hälsar på. Och alla andra fin fina bilder ligger såklart på Ls blogg.

XoXo

Kommentarer
Postat av: El Diva!

Och just det... en väldigt viktigt sak:

Grattis på Farsdag pappa! Älskar dig, saknar dig och pussar på din mentalt. Får du dem genom min telepati? Grattis i alla fall och till er andra pappor också för den delen :)



Tjo!

2008-11-10 @ 02:45:16
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh NY!!:D Underbara stad... lyllo dig det var längesen jag var där.



<3

2008-11-10 @ 03:12:12
URL: http://lindabylund.blogg.se/
Postat av: Pappa

Tack tack älskling, ja tyckte nog jag kände dina Pussar o Kramar..!! (men det är inte så långtid kvar tills dom blir verkliga) :-)



Fina bilder, det ser inte ut att gå ngn större nöd på er :-)



Puss o Kram till er båda

T

2008-11-10 @ 08:17:02
Postat av: Thomas

Gå gärna in på L's blogg och titta på fler fina foton på party pinglor, drinkar o fina stads vyer..



http://entvatankar.blogg.se/



/T

2008-11-10 @ 08:25:04

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0