Snohog?



Hor och hapna, idag har det nastan snotat har i Nevvan. Men nastan menar jag att det, imorse, kom sma sma yttepytte baby flingor fallande. Inte riktigt sno kanske men tillrackligt mycket sa att jag skulle bli glad. Jag gillar sno och har alltid gjort. I en storstad som denna ligger den kanske inte alltid kvar da folk tenderar att ga bogrt den, men det ar darfor jag vander mig till denna underbara park dar snon far ligga kvar. Jag langtar tills det ser ut sa har, tills det blir riktigt kallt och krispt och jag vill att snon ska komma redan imorgon.

Fraga mig inte varfor men pa nat satt kanske jag borjar trottna lite pa det har halvvadret vi har nu. kallt men inte jatte kallt. Soligt men inte varmt. ja, ni fattar. Lite varken eller och jag ar trott pa det. och banne mig om det inte ar sno nar jag kommer hem i jul sa att jag inte kan bygga snogubbar pa tomten, aka till golfbanan och aka pulka eller attackera gamla tanter med snobollar. Har kommer den riktiga vintern och snon med den i januari-februari sa nu far ni se till att snon finns hemma tills jag kommer. Och skynda er, det ar bara 4 veckor kvar!
  

Kommentarer
Postat av: Liza

haha jaa, men en sak är bra jag börjar bli trött nu igen. Då kanske jag lyckas somna ikväll.



Haha nää? Faan, underhållning på hög nivå ju!!

Och du, Twizzler i mängder hem till mig på jul. Love'em!!



Älskar dig! Hälsa P.

2008-11-18 @ 19:42:30
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Göran

Med gamla tanter, menar du då att din mamma, Kerstin, Carin och Lotta då!!??

Du vet att du inte ska utmana mig i alla fall!!??

Det kan kosta snö både här och där...

Har du hunnit läsa om tillökningen i vår familj, det bidde två!!



Kram o´hej!!

Favvo farbror´n!

2008-11-18 @ 20:37:56
Postat av: Liza

Haha jaappp det också. Du får helt enkelt packa lätt för att få plats med grejer hem till oss här i svea haha skoja love!!

2008-11-18 @ 22:41:17
Postat av: Liza

Hedi Slimane. För att hitta hans "bild-dagbok" gå in här då--> http://www.hedislimane.com/diary/

2008-11-19 @ 00:20:33
Postat av: Kerstin

Otoligt fin bild, Josse.

Håller med dig, "mellanväder"är trist...Rätt var det är står man på pendeln i dunjacka och detär + 8 grader ute, dagen innan frös man i tunnare jacka när det var -1 och blåst.

Ja herregud vi har det inte lätt, men man ska väl vara glad att man har en jacka..förlåt två jackor, ska erkänna att det nog finns fler jackor än så i garderoben.

Tänk att NY är som på TV (Vänner) ugly naked gay...fast du har girl.... Kram K

2008-11-19 @ 07:36:41
Postat av: faster carin

Jag håller med dig det är härligt med snö och idag snöade det faktiskt mycket men det var för varmt så det låg inte kvar, men det är nog på gång och om du har tur så är det snö när du kommer hem. Förresten så är det så här att dom gånger Solweig har varit här har det varit snö och eftersom hon kommer över så hoppas vi att det blir lika dant som det ska vara eller hur. Vi hoppas verkligen att det blir snö till Jul. Förresten hur gör du på Julafton ska du fira med din mor eller kommer du till oss. Sedan undrar jag när du kommer hem. Jag ska ha en liten tillställning den 20.12 och om du är hemma är du varmt välkommen till mig och Arne. Du kan väl höra av dig om det.

kram från din enda faster

2008-11-20 @ 00:28:17

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0