Shop til you drop!

Hej från ett regnigt Nevvan. Dagen har spenderats i underbara Soho med shopping och lunch på Dean&Deluca.. Victoria's Secret underkläder, krämer, jackor och byxdressar ligger i våra påsar nu när vi kommit hem. Vi lyckades få lite shopping trots att det har regnat men vi ska dock tillbaka dit ner på onsdag och avsluta det vi påbörjat :) Har ju inte fått visa älskling de bästa delarna av Soho där jag trivs allra bäst.

Gårdagskvällen blev väldigt lyckad. Vin, musik och party i lägenheten medan vi gjorde iordning oss för att sedan knata 2 kvarter ner till Bar Milano där vi faktiskt stannade hela kvällen. Drinkar, snack och mys till småtimmarna. Gick hem, kröp ner i sängen och somnade till 'Vänner'. Gud vad jag vill att det alltid ska vara så här och att hon ska stanna hos mig. Jag varnar er, jag kanske kidnappar henne så att hon stannar :)

Ikväll blir det party party med mina spanska vänner och imorgon ska vi ner till West Village och klämma Marc Jacobs, Christian Louboutin, och Café Angelique.


Cosmopolitans och Bellini



Min fina Lisa på min fina trappa


Fullastad famn på Forever 21


Gårdagens köp. Kjol från American Apparel


Den absolut underbart vackra blåsan i volang


En ny byxdress...


... med mig i








Krämer och lotions från VS


Underkläder och spets panties också från Victoria's Secret.

 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh vilka fina påsar, jag vill ha!!

Hur rolig ser inte byxdressen ut när den hänger på dörren, ser ut att kunna sluka hela dig Josse.

Kram K

2008-11-09 @ 11:55:20
Postat av: Julia

ooh härliga köp!!

2008-11-09 @ 11:58:17
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en fin dag! :)

2008-11-09 @ 11:59:44
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Andréa

Hej du! :) Kika gärna in i min blogg och lämna en liten kommentar :)

Ha en skön söndag!

2008-11-09 @ 12:17:20
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: juliasbullar

ååååh victoria secret :D det var underbart, ja köpte massa där när jag var där i sommras! :D iiihi

2008-11-15 @ 21:50:22
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0