Seg-deg i biblan!

Lyssna på det här... vaknar ganska tidigt imorse. Vid 9 ungefär, och det är väl ganska tidigt när man har varit ute kvällen innan? Var inte alls bakis eftersom jag knappt drack något. Kände mig desto tröttare, som m jag saknade massa sömni kroppen. På senaste tiden har jag typ alltid varit trött så det var inget jag tänkte på, och jag är en vakna-tidigt-person ändå så det finns inget att göra. Går upp, äter frukpst, klär på mig och pallar mig iväg till skolns bibliotek för att möta H och plugga Macroeconomics. So far so good skulle man kunna säga. Men här slutar det. Kommer upp till ett av skolans studyrooms, vräker ut oss och sätter igång. Det dröjer dock inte länge förrän jag k´änner något konstigt i ögonen. Jätte märkligt tänkte jag tills jag insåg att det var trötthet. Ögonlocken var på väg att ge vika, så jag tod min jacka, sjal och ipod och la mig ner på golvet för att "vila" lite... vaknade upp 1½ timme senare av att H knapprar på datorn. Hur kan det här ha hänt? Vad blev min produktivitet av? Hmm, inte alls likt mig.

Har precis kommit hem, har varit och handlat (vilket i sig var en mördaraktivitet då kassarna vägde bly) men nu när jag satte mig ner kände jag mig ändå inte så stressad eller speciellt sur på mig själv för att jag inte fick något gjort idag i biblan. Min kropp var väl så pass trött och behövde verkligen vila och då ska man lyssna och lyda. Jag får helt enkelt ta igen det imorgon, då provet är på måndag. Jag säger då det, inte trodde jag att jag skulle somna i skolan. Men nån gång ska väl vara den första.

Har precis pratat med familjen också. Mamma och alla är hos L och firar henne ikväll så jag tänkte att de inte kunde ha en familjemiddag utan mig så jag slog faktiskt en signal. Fick prata med mormor också som jag inte pratat med på länge vilket gjorde mig varm i kroppen. Henne och farmor saknar jag väldigt mycket ska jag säga er. Men det är bara lite drygt 7 veckor tills jag kommer hem i jul och då ska jag krama på alla som kommer i min väg. var så säkra!

Halloween bilder komer senare ikväll. Ska palla mig till gymmet nu och bränna lite...

XoXo

Kommentarer
Postat av: Liza

Vet inte om pappa Tomas läser min blogg så ofta så jag sägar Tack här och familjen hälsar självklart tillbaka!

2008-11-01 @ 23:35:01
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Göran

Somna i skolan!!!!!!???

Hur é det möjligt undrar jag bara, skolan som är den mest uppiggande platsen på jorden!!??

Du, Jag har sett både lärare och elever som nickat till och tagit sig en lite micropaus, dock inte i 1 1/2 timme!!!

Har vlite brådis, men vi hörs senare...

Favvo farbror´n!

2008-11-02 @ 08:06:31

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0