Poesi för själen!

Jobbat hela dagen. Stannade längre och jobbade äver. Räddade situationen med en sjuk tutor och fick med det extra betalt så jag är inte allt för neddragen. Som sagt kul att kunna hjälpa till och komma till användning.

Har annars varit en ganska lång vecka. Mycket med skolan som ska fixas och pluggas i helgen. Ser inte om som om jag får många timmars ledighet. Men det är slutspörten nu, sen blir det vila och mys i Sverige. Ska även till skolan imorgon bitti och agera stand in igen. Ska iväg på Poesi-kväll i Williamsburg, Brooklyn med G ikväll. En föredetta lärare till oss är författare och poet och han har precis släppt en ny bok och ska ha en liten reading. Ingen fancy pancy eller så utan ganska low key på ett mysigt café med drinkar och mingel. Passar utmärkt när man ska upp tidigt dagen efter. Precis lagom lixom.

Så nu ska jag slänga i mig lite mat och sen palla mig hem till G. Hoppas ni har haft en bra vecka och har många roliga planer för helgen. Hur ser era planer ut förresten? Står "leka i snön" på schemat kanske?

XoXo


Kommentarer
Postat av: Göran

JAPP!!! Alltså att leka i snön!!!

Kolla in min blogg så får du se!!

Kram!

Favvo farbror´n!

2008-11-21 @ 23:18:12
Postat av: emily

Haha du OM det kommer lekas i snön!! Vet du att det är helt kriiitvitt utanför fönstret och snön bara väller ner? Engla var vad man kan kalla lyrisk imorse, haha.



Jaa! Men den hade jag glömt bort, kika efter en S. Ska checka in hemsidan efter snygga pjucks eller något också så länkar jag om ja hittar något.



Har ni fått mer snö i Nevvan???

Puss

2008-11-22 @ 09:17:34
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Dagens hjälte alltså :) Ja jag kan ju bara säga att jag intämmer med föregående talare. Det är tokmycket snö! det finns inte ett spår av fontänen längre ;) Världens bästa pulkaväder.

puss

2008-11-22 @ 09:52:38
Postat av: emily

Nu har jag gjort en check på forever och hittade några gobitar på skoavdleningen. Men kolla om de verkligen är fina IRL, kan ju vara missvisande de här med internet och bilder ;)



http://www.forever21.com/product.asp?catalog%5Fname=FOREVER21&category%5Fname=whatsnew%5Fapp&product%5Fid=2055951954&Page=1



http://www.forever21.com/product.asp?catalog%5Fname=FOREVER21&category%5Fname=whatsnew%5Fapp&product%5Fid=2055684150&Page=1#



http://www.forever21.com/product.asp?catalog%5Fname=FOREVER21&category%5Fname=whatsnew%5Fapp&product%5Fid=2056116429&Page=1#



De sista är hysteriska och jag ber dig fullkomligen spriiiiinga till F21!! Haha.. lite så kanske ;) haha. Men kika om du hittar dessa, är de fina så köp 37, svarta moccasiner och beiga i det sista (eller svarta, spelar ingen roll!!)



Puss du är lite bäst faktiskt hahaha



2008-11-22 @ 11:07:27
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Görang

Tjena tjena mitt...

Nu é det gött att vara förälder och relativt rörlig, ja allt är som sagt relativt!!??

Vi har, i flera timmar varit och åkt pulka, snowracer och snowboard i en liten backe i vår närhet och det är så energigivande att det nästan är löjligt!!!

Visste du att din far och Terje är på väg till oss i dag och denna gången lär inte golfklubborna vara något som de packar bilen med, nej tom hit och kluckande och välfylld på vägen hem...

Nya bilder på LOGOWOLL finns att titta på, dvs. om man nu vill!!??

Kram

Favvo farbror´n!

2008-11-22 @ 14:38:46
Postat av: Liza

Haha jaa, men det får vi göra i jul. Nu har vi drukit martini drinkar och coco drinkar.. ;)

Skorna emilt länkade där uppe va super ju!! Mockasinerna i svart är ju nååågot för mig.. mumms!!

2008-11-23 @ 00:04:03

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0